06-14-2011, Saat: 02:53 PM
Baktım ki zor günlerin gitmeye niyeti yok.
Altına bir sandalye çektim;
"Buyur otur kardeş" dedim...
Altına bir sandalye çektim;
"Buyur otur kardeş" dedim...
|
Elveda
|
|
06-14-2011, Saat: 02:53 PM
Baktım ki zor günlerin gitmeye niyeti yok.
Altına bir sandalye çektim; "Buyur otur kardeş" dedim...
06-15-2011, Saat: 09:41 AM
Vicdanla birlikte.. "şeref" ararım ben sevdiklerimde;
Her zaman doğru değildir el...bet seçimlerim.. Zaman gelir "şerefsizleri" de severim.. Her yerde gözüm kulağım vardır benim. "Eksik söylemek yalan söylemek değildir !" mantığındaki Beni değil kendini kandırır yalnızca... Bilmezden gelişlerim aptala yatışlarım Kaybetme korkumdan değil, karşımdakilerin yalan söyleme potansiyellerine olan merakımdandır... "inkar" olmaz benim hayatımda.. Yaşananı "yaşanmamış" saymam Sayanları da saymam... Kelimelere sığmaz sayfalar sürer beni anlatmak Ama ne kadar anlatılırsa anlatılsın; Yaşayan bilir beni.. Yaşamayan anlamaz... "Ağırdır sevmelerim, Her yürek taşıyamaz.. Büyüktür umutlarım, Her omuz kaldıramaz.." nazım hikmet/Ran
06-15-2011, Saat: 09:42 AM
Önüne geçemediğin tek şey kaderdir,
Seni yaşama bağlayan herşey aslında bir muciz...edir. Bugün yaşadığın herşey, dünden kalma sebeplerdir. Ve aslında hayat dediğin; "Yaşayabildiğin kadar güzeldir".
06-15-2011, Saat: 09:42 AM
Bazen olmaz; Hayat istediğini sunmaz, sunsa da uymaz. Ya zaman yanlıştır; ya mekan.. Belki de insan..!
06-15-2011, Saat: 11:03 PM
Ruh'ta Ve Beden'de Rahatlık Olmadıkça, Döşek Rahat Olmuş Neye Yarar..?
06-15-2011, Saat: 11:05 PM
Acabalarla başlayan hayat keşkelerle sürer gider....
06-15-2011, Saat: 11:06 PM
[b]Kendine geL diyorsun.. ''Sana gelsem'' olmaz mı?
[/b]
06-15-2011, Saat: 11:07 PM
"Sırf söylediklerinizi duyurmak için; kimseyi kolundan tutmayın. Dinlemeye istekli değillerse, çenenizi tutun".
06-15-2011, Saat: 11:08 PM
[b]İnsanın özgürlüğü, kendisine yapılanlara karşı takındığı tavırda gizlidir.[/b]
![]() Jean Paul Sartre
06-15-2011, Saat: 11:09 PM
[b]Durmadan seni sevip, aynı hatayı tekrarlamaz yüreğim. 'Kalp' bu; tersten okudun galiba.. 'Plak' değil.[/b]
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|