×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hüzün ..
Tepeden tırnağa hüzün basar sancılı düşlerimi.




“Yanarım gözlerinin önünde alev alev… Söndüremezsin…”




Bilirsin sen işte…
Geniş zamanlarım olmadı hiç benim
Dertli yüreğimi hangi rüzgara sarsam bilemedim…





Dar zamanlarda geniş ihanetlerle yankılandı şiirlerimin sesi.
Aralanan kapının gıcırtısıyla soluyorken bir gül
Kekeme bir güz ufalanıyor hayatın içinde
Bak da gör artık… Son-baharım ben
İçini kamaştıran yüreğini yakan son-umut…
Boşuna olsa da yakarışlarla geçen zaman
Yokluğun kaçsa da güz’lerime
Hüzün aksa da ömrümün yanaklarından
Sana gelen yollar kıyamet olsa da yürürüm
Ara
Cevapla
Teşekkürler canım (:
Ara
Cevapla
H%C3%BCz%C3%BCn-stx.jpg
Ara
Cevapla
Sağol canım sanırım bunu eklemiştim bende yinede teşekkür ederim (:
Ara
Cevapla
Aşkın beklenti halidir umut ;
öldüremezsin onu…
Ki umudu öldürmek aşka intihardır yüreği
bilmez misin !…
Pişman olacağın zamanların için
sana
bağışlanmış keşkeler bırakıyorum şimdiden
Kızılırmak’ın bulanık kızıllığına bulaşan
öfkemi
Marmara’nın hüzün baz mavisine döküyorum
avuçlarımdan…
Kalemim kadar sevsem de seni
Yüreğimin dar geldiği bir sevdam olmadın hiç
Ara
Cevapla
Senli bir yaşamın düş patikalarındayım şimdi. Varlığının yalçın kayalarına iliştim sevdalı bir gülüşle. Ufuk çizgilerine dolanarak yüreğimi çağırıyorsmiliv.gif göğsünün musallasındaki duru sarılışlarla er düşlerime yatağını açıyorsun. Gözlerindeki o yaşanası tebessümlerin saçaklarına tutunarak gönlünün cesaret kulelerinde seni yudum yudum içerek ve varlığının aydınlık sabahlarına seninle yürüyerek dökülmek istiyorum gönlünün engin denizlerine...

teşekkürler...
Cevapla
Gidersem gelir misin benimle ayrılık için demiştim, geldin, ismin kaldı bende. Kalbime sunulan sevmek kadar sevsem de seni, saymıyorum bu imlasız vedayı. Gideceksen ölüm gibi git.

Ama gel ne olur, yüzüm sana açık ruhuma kadar.
Ara
Cevapla
image-3EF3_4B3245D7.jpg
Cevapla
gitme3fv9hb9.jpg
Ara
Cevapla
image-2DCC_4B338398.jpg
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hüzün Yağmuru .... CeYDa HaNDe KeSiM 12 1,900 04-12-2022, Saat: 02:34 AM
Son Yorum: wildfang
  Ben Hüzün Dolu Bir Kitabım MasaL_perisi 9 1,255 04-07-2022, Saat: 09:58 PM
Son Yorum: wildfang
  Adı Oldu Hüzün.. acemhe 5 1,165 06-30-2011, Saat: 10:53 PM
Son Yorum: eRCi
  Hüzün kadar gerçek, aşk kadar masalsı, deha 3 1,000 04-19-2011, Saat: 09:08 AM
Son Yorum: YasSmin
  Hüzün rengi MaSaL 0 768 04-16-2011, Saat: 07:22 PM
Son Yorum: MaSaL



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi