07-11-2007, Saat: 08:20 PM
teşekkürler
|
beste yarışmadı:D
|
|
07-11-2007, Saat: 08:20 PM
teşekkürler
07-11-2007, Saat: 08:24 PM
Rica ederim Arkadaşlar...
07-11-2007, Saat: 09:09 PM
Chatlak_GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teşekkürler canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hayır solist arıyoruz haaLa ßuLamadıySan aJdarı GetireLim aßi ßiSim komŞu da qAnqi oLduq:yikildim:
07-11-2007, Saat: 09:20 PM
Bırak beni...
Sisli bir sabahın tenhâsında Kimseler uyanmamışken henüz... Bırak beni... Solgun bir baharın sonrasında Hüzün rengi yapraklar arasında... Devamını yazmıyım yeter bu kadar
07-11-2007, Saat: 10:27 PM
ßnmkini yaßsanısa :yikildim:
ÇaLkaLa ayŞe fLn
07-12-2007, Saat: 09:01 AM
sonuç ne olcak acaba merak ettim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
07-12-2007, Saat: 09:08 AM
blue_belial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bırak beni... bi notası da varmı bunun yoksa sözdenmi ibaret
07-12-2007, Saat: 09:11 AM
aLoNé Adlı Kullanıcıdan Alıntı:haaLa ßuLamadıySan aJdarı GetireLim aßi ßiSim komŞu da qAnqi oLduq:yikildim:bırak yaw resil mi edecen bizi ele güne garezin mi var yaw ![]()
07-12-2007, Saat: 09:23 AM
ne notası yaff söz kime yetmiyo :yikildim:
07-12-2007, Saat: 09:46 AM
djseninim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ne notası yaff söz kime yetmiyo :yikildim: kıss bu nasıl beste yarısması olcak yoksa adı üstünde ya nerde beste
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|