08-13-2007, Saat: 04:02 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hay eline sağlık serseri abi
abi değil ağabey
:yikildim::yikildim:
|
Forumu Türkçe'ye Davet Ediyorum!
|
|
08-13-2007, Saat: 04:02 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hay eline sağlık serseri abi abi değil ağabey :yikildim::yikildim:
08-13-2007, Saat: 04:03 PM
abi yeni başlıyoruz yav idare edeceksiniz artık olur böyle ufak tefek şeyler
Âh be.
08-13-2007, Saat: 04:04 PM
yok bence de iyi aslında ama bu şekilde fazla süreceğini ben pek sanmıyorum
![]() ![]()
08-13-2007, Saat: 04:04 PM
Türkcede yav dıye bı kelıme oldugunu sanmıyorum ben baska bı kelıme kullan pckom benım
![]() ![]() ![]() :
08-13-2007, Saat: 04:04 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abi yeni başlıyoruz yav idare edeceksiniz artık olur böyle ufak tefek şeyler bak pcko yav değil yahu olmuyor olmuyor olmuyor yok olmuyor ![]() ![]() ![]()
08-13-2007, Saat: 04:07 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hasbinallah hasbinallahu veniemel vekil ![]() ![]() ![]()
08-13-2007, Saat: 04:10 PM
yahu canat agabey bana araba alacaksın degılmı :yikildim::yikildim:
böyle konusunca bırden aklıma eskı turk flımlerı gelıverdı ...
08-13-2007, Saat: 04:10 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:edebiyat hocam bile bu kadar karışmıyo ![]() ![]() ![]() ![]() tamam tamam sakin ol biraz gevşe gevşe rahatla karışmıyo değil karışmıyor uleyn değil ulan :yikildim::yikildim: |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| rica ediyorum | asi_ve_mai | 1 | 916 |
11-01-2008, Saat: 12:24 AM Son Yorum: Leader |
|
| gereginin yapılması taleb ediyorum | casus021 | 13 | 1,782 |
10-10-2008, Saat: 02:46 AM Son Yorum: Leader |
|
| Türkçe Kullanıcı Adları Kullanılsın ... | Firari Fırtına | 0 | 1,029 |
09-17-2008, Saat: 09:49 AM Son Yorum: Firari Fırtına |
|
| nick degişikligimi yapılmasını talep ediyorum | casus021 | 23 | 2,322 |
09-16-2008, Saat: 06:42 PM Son Yorum: casus021 |
|