×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyiki Doğdun PEMBE :)
#21
߀nim utanmama gereNk yok yani ööLe miBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#22
yok pckom kader utansın TongueTongueTongue
Ara
Cevapla
#23
Doğum günün kutlu olsun PEMBE Smile
Ara
Cevapla
#24
SerSii dooRu dedinBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#25
Doğum günün kutlu olsun canım..Sevdiklerinle ve seni sevnelerle birlikte nica mutlu seneler dilerim..
Ara
Cevapla
#26
fri17bt7.jpg





iiki doğdun mutlu yıllara pimbemjim..Big Grin
Ara
Cevapla
#27
Guzel bı omur gecırırsın ıns. nıce yıllara
az gec kutladım galıba ama ksr bakmayın artık, yenı gorduum ben daha
Cevapla
#28
PEMBE MERHABA
Henüz yeniyim ama sizin doğum gününüz
olduğunu öğrendim bir ömür size mutluluklar dilerim.
Ara
Cevapla
#29
Hepinize cok tSkLer ederim tekrar ...
kafama birsuru tas geldi sersi tarafindan Wink ama ben genel olarak tessekurumu ettim sana özel birseyler dusunuyordum ama karsilasmak kismet olmadi Wink Utanilacak bir durum oldugunu sanmiorum umursamaz davranmadim sonuçta ve bu konuyu açtiranin sen oldugunuda biliyorum cunku senden baska kimse bilmiordu Dedigim gibi karsilassaydik gorurdun sen tsk nasil oluomus Wink
Ara
Cevapla
#30
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hepinize cok tSkLer ederim tekrar ...
kafama birsuru tas geldi sersi tarafindan Wink ama ben genel olarak tessekurumu ettim sana özel birseyler dusunuyordum ama karsilasmak kismet olmadi Wink Utanilacak bir durum oldugunu sanmiorum umursamaz davranmadim sonuçta ve bu konuyu açtiranin sen oldugunuda biliyorum cunku senden baska kimse bilmiordu Dedigim gibi karsilassaydik gorurdun sen tsk nasil oluomus Wink


neyse gec kalmıs sayılmazsın hala tskkurunu edebılırsın Confusedmiley17:Confusedmiley17: sakasına sölemıstım onları ama alındıysan özur dıleırm kusuruma bakma Confusedmiley17:Confusedmiley17:
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi