×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yılbaşı tacizcilerinden nefret ediyorum
#21
abi ben doğru şeyler yazdım tmm şerefsizler ama ben beddua etmem edemem
:S
Ara
Cevapla
#22
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende ordaydım desem bunla rbenı parcala r en ıyısımı susım .......Big GrinBig GrinBig Grin Sıst böle dedım dıye bana tacızcı muamelesı yapmayın ben o gece uslu uslu eglkendım haa ..SadSadSad kımseye lafta atmadım bulasmadımda kendı yoöumda yurudum SadSad



amam oooooooooooo serefsızleırn Allah belasını versın ezgının elıne dussunlerde kurtulusları olmasın SadSad:Sad
benim elime duserlerse hepsinin etini lime lime eder kopeklere yediririm ya allah acirda dusurmez valla cok caniyimdir ben bazen :S
Ara
Cevapla
#23
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:benim elime duserlerse hepsinin etini lime lime eder kopeklere yediririm ya allah acirda dusurmez valla cok caniyimdir ben bazen :S




sende adamları çig çig yedin be esgic immm yaaaaSad:
belki adamlar tacize programlıdırlarr.....Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#24
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abi ben doğru şeyler yazdım tmm şerefsizler ama ben beddua etmem edemem
:S

nie nan yoksa sen şeymisinnn çikitaa....Big Grin
Ara
Cevapla
#25
ati bu arada sanada hala kizginim haberin olsun :S
Ara
Cevapla
#26
abi sen bugun neye programlisin peki Big Grin
Ara
Cevapla
#27
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ati bu arada sanada hala kizginim haberin olsun :S


oyyyyyyyyoyyyy eyvalllah janım kardeşim benim bende senii.....Big GrinBig Grin

ne oldu yaa ben ne ettimkiii ...:'(:'(
Ara
Cevapla
#28
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abi sen bugun neye programlisin peki Big Grin


ben bugünnn çarşambaya programlıyım...:o
çarşamba çarşafa dolanır ya o bakımdan janım...Big Grin
Ara
Cevapla
#29
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:nie nan yoksa sen şeymisinnn çikitaa....Big Grin
benim ne olduğumu bana değil eski kız arkadaşlarıma sor
Ara
Cevapla
#30
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:benim ne olduğumu bana değil eski kız arkadaşlarıma sor


kimmişş bakım senin eski kıs arkadaşınnn çikitaaa
hatta kıslarrrrr...SmileSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  nefret ediyorum onlardan..... bilgeis 8 1,176 04-01-2022, Saat: 01:12 PM
Son Yorum: wildfang
  en nefret ettigim ki?i Rüya Güzeli 17 2,741 04-01-2022, Saat: 07:24 AM
Son Yorum: wildfang
  Nefret !!! acemhe 7 1,617 12-28-2013, Saat: 09:46 PM
Son Yorum: Xesar
  Uyuz Olmuyorum Nefret Ediyorum :) # Pè®iM§ii # 2 1,359 03-30-2010, Saat: 03:19 PM
Son Yorum: # Pè®iM§ii #
  nefret ediyorum gabbana 5 1,321 11-01-2008, Saat: 10:42 PM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi