01-02-2008, Saat: 10:24 PM
abi ben doğru şeyler yazdım tmm şerefsizler ama ben beddua etmem edemem
:S
:S
|
yılbaşı tacizcilerinden nefret ediyorum
|
|
01-02-2008, Saat: 10:24 PM
abi ben doğru şeyler yazdım tmm şerefsizler ama ben beddua etmem edemem
:S
01-02-2008, Saat: 10:32 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende ordaydım desem bunla rbenı parcala r en ıyısımı susım .......benim elime duserlerse hepsinin etini lime lime eder kopeklere yediririm ya allah acirda dusurmez valla cok caniyimdir ben bazen :S
01-02-2008, Saat: 10:34 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:benim elime duserlerse hepsinin etini lime lime eder kopeklere yediririm ya allah acirda dusurmez valla cok caniyimdir ben bazen :S sende adamları çig çig yedin be esgic immm yaaaa :belki adamlar tacize programlıdırlarr..... ![]()
01-02-2008, Saat: 10:34 PM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abi ben doğru şeyler yazdım tmm şerefsizler ama ben beddua etmem edemem nie nan yoksa sen şeymisinnn çikitaa....
01-02-2008, Saat: 10:35 PM
ati bu arada sanada hala kizginim haberin olsun :S
01-02-2008, Saat: 10:36 PM
abi sen bugun neye programlisin peki
01-02-2008, Saat: 10:37 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ati bu arada sanada hala kizginim haberin olsun :S oyyyyyyyyoyyyy eyvalllah janım kardeşim benim bende senii..... ![]() ![]() ne oldu yaa ben ne ettimkiii ...:'(:'(
01-02-2008, Saat: 10:38 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abi sen bugun neye programlisin peki ben bugünnn çarşambaya programlıyım...:o çarşamba çarşafa dolanır ya o bakımdan janım...
01-02-2008, Saat: 10:48 PM
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:nie nan yoksa sen şeymisinnn çikitaa....benim ne olduğumu bana değil eski kız arkadaşlarıma sor
01-02-2008, Saat: 10:59 PM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:benim ne olduğumu bana değil eski kız arkadaşlarıma sor kimmişş bakım senin eski kıs arkadaşınnn çikitaaa hatta kıslarrrrr... ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| nefret ediyorum onlardan..... | bilgeis | 8 | 1,176 |
04-01-2022, Saat: 01:12 PM Son Yorum: wildfang |
|
| en nefret ettigim ki?i | Rüya Güzeli | 17 | 2,741 |
04-01-2022, Saat: 07:24 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Nefret !!! | acemhe | 7 | 1,617 |
12-28-2013, Saat: 09:46 PM Son Yorum: Xesar |
|
| Uyuz Olmuyorum Nefret Ediyorum :) | # Pè®iM§ii # | 2 | 1,359 |
03-30-2010, Saat: 03:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| nefret ediyorum | gabbana | 5 | 1,321 |
11-01-2008, Saat: 10:42 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|