01-31-2008, Saat: 02:24 AM
ÖLÜM MELEÄžİ BİZLER SENİ ÇOK SEVİYORUZ BU KADAR RİCADAN SONRA GİTME NE OLUR.
|
2 gün snra siteden atılmak :(:(
|
|
01-31-2008, Saat: 02:24 AM
ÖLÜM MELEÄžİ BİZLER SENİ ÇOK SEVİYORUZ BU KADAR RİCADAN SONRA GİTME NE OLUR.
01-31-2008, Saat: 02:27 AM
gülsemmi ağlasammı anlamadım yolun açık olsun arkadaşım ama üyelik bedava burada
01-31-2008, Saat: 02:44 AM
Antisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı:gülsemmi ağlasammı anlamadım yolun açık olsun arkadaşım ama üyelik bedava buradaguzel kardesım kız zaten bıraz kırılmıs bence ustune gıtmesek daha ıyı
01-31-2008, Saat: 09:14 AM
ya kimiş bu seni burda istemiyen merak ettim :S
![]() benide istemeyen var ama ben takmıyorum boş ver ya takma kafana böyle şeyleri keyfine bak sen burda
01-31-2008, Saat: 06:58 PM
HIÇKIRIK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya kimiş bu seni burda istemiyen merak ettim :SSENİZ SENİNDE DEDİÄžİN GİBİ HEPİİZİ İSTEMEYENLER VARDIR AMA SIRF BU NEDENLE GİTMEMİZ GEREKMEZ İNŞALLAH ÖLÜM MELEÄžİDE GİTMEZ.
01-31-2008, Saat: 07:45 PM
Gittmioo o bırakmamm
![]() faruk abi o 4 kişinin içine benide kattın mıı?? ßende varımm
01-31-2008, Saat: 08:13 PM
hıc bıyere gıtmeyecek ooo
01-31-2008, Saat: 11:50 PM
gitmiyom zaten
kurtulamasınız bnden
01-31-2008, Saat: 11:51 PM
Gitme zaten ne gidicen bak ne hos bi ortam
01-31-2008, Saat: 11:52 PM
Alıntı:Gittmioo o bırakmamm . eyw
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|