02-22-2008, Saat: 03:09 AM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet hadi gel bi roman oynuyalim
Valla burda roman cok var baska bırsey oynasak
|
Duygularından emin değilmiş...
|
|
02-22-2008, Saat: 03:09 AM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet hadi gel bi roman oynuyalim Valla burda roman cok var baska bırsey oynasak
02-22-2008, Saat: 03:18 AM
tamam
gel halay cekek
02-22-2008, Saat: 03:20 AM
[quote=yildiz_gozlum]tamam
gel halay cekek [/quoçekelım bakalım
06-12-2008, Saat: 12:59 AM
ee napam bs böleiss huyums kurusn
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|