02-01-2008, Saat: 01:27 PM
tésekkürLéR kupa kızı
|
BugüN Benim Dooğum Günüm! (A)
|
|
02-01-2008, Saat: 01:27 PM
tésekkürLéR kupa kızı
02-01-2008, Saat: 01:29 PM
dogum günün kutlu olsun....
02-01-2008, Saat: 01:30 PM
eyw saolasın (:
02-01-2008, Saat: 02:21 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ama sorun sizde deil abi çoğu kişi kutlamıyor,yanlıs tarihte doğmuşum heraLde,ya da seviLmeyen bi sahsım sırf sana bulaşmak için foruma girdiğimi bilirim arkadaşım.ne sevilmemesinden bahsediosun. iyiki doğdun.
02-01-2008, Saat: 02:23 PM
Benımde dogum gunum mayısta sölımde yanı sonra sölemedı demeyın
![]() ![]()
02-01-2008, Saat: 02:25 PM
Doğum günü kutlu olsun
![]() Sevdiklerinle ve seni sevenlerle birlikte daha nice senelere inş.
02-01-2008, Saat: 02:28 PM
ZeNabiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sırf sana bulaşmak için foruma girdiğimi bilirim arkadaşım.ne sevilmemesinden bahsediosun. iyiki doğdun. bu gıcıkLıktır ama néyse ![]() Saol Cimcimé ![]() Sersi, foruma güvén olmaz sende kendin acarsın konunu bénim gibi D![]() gerci seni seven daa cok
02-01-2008, Saat: 02:29 PM
![]() ![]() NiCe yıLLara..
02-01-2008, Saat: 02:30 PM
saoLL Böcük (:
02-01-2008, Saat: 02:37 PM
![]() bak bi kez dah kuluyorum doğum günü pastanı nasıl istersin çikolatalımı vanilyalımı ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| bugün hıdırellez | sıla | 37 | 4,414 |
05-06-2011, Saat: 05:01 PM Son Yorum: ZencefiL |
|
| My_LiFe.. kocaman oldu bugün yaa :D | kı@ymı@k=) | 18 | 2,670 |
05-12-2010, Saat: 05:40 PM Son Yorum: _AL0n3_ |
|
| Bügun Ben Doğmuşum | adyge55 | 57 | 5,631 |
08-11-2009, Saat: 11:27 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| Bi'tanem Benim Doğum Günün Kutlu Olsun:) | TutkuM | 32 | 3,275 |
07-15-2009, Saat: 02:32 PM Son Yorum: trbzspr |
|
| bugün? | sunurk | 4 | 1,143 |
02-28-2009, Saat: 08:49 PM Son Yorum: deli-kı@z |
|