03-30-2008, Saat: 12:04 AM
eyw.
ben $aka yapm$tm
ben $aka yapm$tm

|
babetler
|
|
03-30-2008, Saat: 12:04 AM
eyw.
ben $aka yapm$tm ![]()
03-30-2008, Saat: 12:05 AM
jüp€rLer s!mLA'cım , çoK ßeğenD!m jnm
ßu yaz aLıcam renGarenK [ normaLDe g!ymem ama ; ho$uma gitti ... ] ![]() ![]()
03-30-2008, Saat: 12:06 AM
The jøkÃ©Я™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:eyw.Aşkolsun YA bende melk olduğuma okadar inandırmıştımki kendiimi az daha uçuyodum sende bende şaka aypmıştım osamn yaa sende melk deilsin işte:'(
03-30-2008, Saat: 12:08 AM
ztn bana meLek diyenden $üphe edeRim ben
![]()
03-30-2008, Saat: 12:09 AM
The jøkÃ©Я™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ztn bana meLek diyenden $üphe edeRim benAllahım ya benden şüphe et sen ben zaten sana melk derken başka bi melk varya onu kastetmiştim
03-31-2008, Saat: 03:09 PM
rica ederim arkadaşlarım...;
sağolunuz ...
03-31-2008, Saat: 03:16 PM
ayh ayhh ne shekerLer giyerim ben bunLarii yhaaa
03-31-2008, Saat: 10:06 PM
Tsk Jnmmmmmmmmm
03-31-2008, Saat: 10:43 PM
çok güzeller
03-31-2008, Saat: 10:52 PM
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Bayanlara babetler... | beautiful_matrax | 3 | 840 |
06-18-2008, Saat: 01:47 PM Son Yorum: beautiful_matrax |
|