×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yönetimden Ricamdır...
#21
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Konunun bir yararı olacağını sanmıyorum arkadaşlar... Klasik geldi, daha çekici birşeyler bulursak düşünülebilir.

Forumda Kutup Ayısı besleyelim kral.gif
Ara
Cevapla
#22
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:herkes laf sokmuşBig Grin ben seni savundumBig Grin


şimdi yeni ve ilgi çekici bi istekle karşındaımBig Grin
BENİ ADMİN YAPBig Grin
uff be asyaBig Grin bikmadinmi su admin sevdasindanBig Grin gel bence vazgecBig Grin
Ara
Cevapla
#23
gayet farklı ve ilgi çekici bi istekBig Grin
Ara
Cevapla
#24
Şöyle olabilir 100 - 150 msj altında olanlar veremicek olursa yeni üyelik açsalar bile oy veremezler. Yani herkez veremez...
Ara
Cevapla
#25
bu durumda sen çok sefsen bile oy veremessinBig Grin
Ara
Cevapla
#26
Asya seni admin yapacağıma, Mert'in dediğini yapar forumda KUTUP AYISI beslerim daha iyi SmileSmileSmile


HAYIR Smile
Ara
Cevapla
#27
:yikildim:

haydi Asya bavulunuda al yürü git gibi bişey olmuş bu laf Big Grin
Ara
Cevapla
#28
Smile Yok ya, güzel kardeşime öyle der miyim? Aşk olsun. Benim gözüm başkasında Wink Smile
Ara
Cevapla
#29
mert kapa çeneniBig Grin

morci söle sen o kişinin nickiniBig Grin basıp parayı alaım nickin patentiniBig Grin
Ara
Cevapla
#30
O'nun bir kullanıcı adı bile yok Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetimden Ricam: *Asİ-yÜrEk* 11 2,055 05-03-2008, Saat: 04:36 PM
Son Yorum: _PssmsT_aLoNe_
  YöneTimden son Bir İsteqim var.. PrinceSs 6 1,108 05-01-2007, Saat: 04:55 PM
Son Yorum: :.GöZyAşI.:



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi