05-25-2008, Saat: 03:08 AM
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Konunun bir yararı olacağını sanmıyorum arkadaşlar... Klasik geldi, daha çekici birşeyler bulursak düşünülebilir.
Forumda Kutup Ayısı besleyelim
|
Yönetimden Ricamdır...
|
|
05-25-2008, Saat: 03:08 AM
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Konunun bir yararı olacağını sanmıyorum arkadaşlar... Klasik geldi, daha çekici birşeyler bulursak düşünülebilir. Forumda Kutup Ayısı besleyelim
05-25-2008, Saat: 01:07 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:herkes laf sokmuşuff be asya bikmadinmi su admin sevdasindan gel bence vazgec
05-25-2008, Saat: 01:08 PM
gayet farklı ve ilgi çekici bi istek
05-25-2008, Saat: 01:12 PM
Şöyle olabilir 100 - 150 msj altında olanlar veremicek olursa yeni üyelik açsalar bile oy veremezler. Yani herkez veremez...
05-25-2008, Saat: 01:16 PM
bu durumda sen çok sefsen bile oy veremessin
05-26-2008, Saat: 03:31 AM
Asya seni admin yapacağıma, Mert'in dediğini yapar forumda KUTUP AYISI beslerim daha iyi
![]() ![]() ![]() HAYIR
05-26-2008, Saat: 04:56 PM
:yikildim:
haydi Asya bavulunuda al yürü git gibi bişey olmuş bu laf
05-26-2008, Saat: 11:20 PM
Yok ya, güzel kardeşime öyle der miyim? Aşk olsun. Benim gözüm başkasında
05-26-2008, Saat: 11:21 PM
mert kapa çeneni
![]() morci söle sen o kişinin nickini basıp parayı alaım nickin patentini
05-26-2008, Saat: 11:25 PM
O'nun bir kullanıcı adı bile yok
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Sayın Yönetimden Ricam: | *Asİ-yÜrEk* | 11 | 2,055 |
05-03-2008, Saat: 04:36 PM Son Yorum: _PssmsT_aLoNe_ |
|
| YöneTimden son Bir İsteqim var.. | PrinceSs | 6 | 1,110 |
05-01-2007, Saat: 04:55 PM Son Yorum: :.GöZyAşI.: |
|