×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iğrenç kıyafetler giyenlere...
#21
allhım yeteer:S ezdkçe izmşisns bni yha şrda hh die bayılazaam:S ayra bn kimsnn maddi durumla fln eğlnmiormm!ayrıca maddi drumu kötü olsa o dersaneye o kdr paraı weremesdi ama dimi hem dielim giyecek başka şei yhoq bari o kdr parasını burger de fln hrcamsn yae ayrıca maddi durumu kötü die kötü gyncek die bişi yhoq snçta küçük yererde çq güsel we ucuz şeler satılıo oralrdan da alablrS: bn ble her hfta snu burger e gtmiorm!!o da oraa gtçeene kndine kıafet alabr:S
Ara
Cevapla
#22
Kimsenin Seni ezdigi fln yok güzelim haddimizde deil yani (tabi kendi adima konusuyorum) ..

Ama dedigim gibi zevk meselesi Sen belki cok bakimli hergun degisik guzel seyler giyinmekten zevk aliyorsun 'o' insalar almayabilirler .. maddi acidan oldugunu dusunmuyorsan bu yönden bak Ozaman Smile
Ara
Cevapla
#23
evet hem herkez istedini yaparki biz seni ezmedik ezmeyizde öyle niyetimizde yok konu acmisin yorumuzu fikirimizi söyledik
Ara
Cevapla
#24
gereksiz şeylere uyuz olacağına baktığın halde göremediklerine uyuz ol...
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#25
Belkide yeni şeyler almaya durumları yok nedne yargılıyosunkiSmile
Ara
Cevapla
#26
Big Grin
Benim bir tşörtüm vardı çok severdim
Ve bana şans getirdiğinede inanırdım ama rengi solmuştu giye giye
Yinede çok güzeldi Haata soluk rengi orjinal Renginden daha güzeldir

Ne varki ortasında yemek yerken 3 yağ lekesi olmuştu Smile))
Kim sorduysa '' Emin şu ortadaki izler neyin nesi ? ''
Bende şunu derdim '' Hakiki Zeytin yağı lekesi '' Hep gülerdim hemde giyerdim
Bide T-şörtün en altı biraz delinmişti yıpranmıştı Buda T-şörte Ayrı bie hava katmıştı
Entel bir görüntü Vermişti Big Grin

Ne güzeldi ama en son onu Sobada gördüm
Bana komplo yapıldı annem yıkıcam diye benden aldı direk sobaya
Big Grin
3 Yıl giydim Ömrümün ortağı olmuştu
..
Eehhe kardeş ben insanın giyinişine bakıp onları eleştirmem ELEştirinede eleştiririm ama
Senin yaşın küçük olsa gerek ki böyle Uyuz oluyorsun..
_____________

Giyinmek önemlidir çünkü sosyal Hayatta Herkes giyinişe bakıp seni değerlendiriyor.
Dinimiz kirli giyinmeyin diye öğütler Zaten TEMİZ GİYİNİN DER..
Bir diğer Konu Smile

Mevlana derki :ne elbiseler gördüm içinde insan yok,nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok

Yani kafana takma Smile
Ara
Cevapla
#27
Bende senin açtğın bu konuya uyuz oLdum söyLüyor muyum ? Tongue
Ara
Cevapla
#28
çok saçma düşünmüssün.sanane ki insanın yediğinden içtiğinden?insanları izleyip uyuz olcağına bnce kendinle ilgilen.ne bilim bende öle şeye önem vermem insan kendine yakıştığı gibi davranır giyinir.ki bence bu saçma gözleminden wazgeç kardeşim???
Ara
Cevapla
#29
Alıntı:Ne varki ortasında yemek yerken 3 yağ lekesi olmuştu Smile))
Kim sorduysa '' Emin şu ortadaki izler neyin nesi ? ''
Bende şunu derdim '' Hakiki Zeytin yağı lekesi '' Hep gülerdim hemde giyerdim
Bide T-şörtün en altı biraz delinmişti yıpranmıştı Buda T-şörte Ayrı bie hava katmıştı
Entel bir görüntü Vermişti Big Grin

Ne güzeldi ama en son onu Sobada gördüm
Bana komplo yapıldı annem yıkıcam diye benden aldı direk sobaya
Big Grin
3 Yıl giydim Ömrümün ortağı olmuştu

:yikildim:KoptumBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#30
nry8 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:allhım yeteer:S ezdkçe izmşisns bni yha şrda hh die bayılazaam:S ayra bn kimsnn maddi durumla fln eğlnmiormm!ayrıca maddi drumu kötü olsa o dersaneye o kdr paraı weremesdi ama dimi hem dielim giyecek başka şei yhoq bari o kdr parasını burger de fln hrcamsn yae ayrıca maddi durumu kötü die kötü gyncek die bişi yhoq snçta küçük yererde çq güsel we ucuz şeler satılıo oralrdan da alablrS: bn ble her hfta snu burger e gtmiorm!!o da oraa gtçeene kndine kıafet alabr:S

ßnce çok dğrı söLemi$ aßartıCk ßş$hy yok .Drumu oLmayn inSan dersaneye nasıL gtsn Ki!Wink
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi