06-14-2008, Saat: 06:11 PM
|
BaRbİe'm Iyıkı Dogdun..
|
|
06-14-2008, Saat: 06:11 PM
EndLess Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ![]() ![]() ![]() Canımdasın...Ruhumdasın...
06-14-2008, Saat: 06:35 PM
Canım benim, doğumgününü en içten dileklerimle kutlar,
Sevdiklerin ile daha nice sağlıklı, huzurlu ve mutlu yıllar geçirmeni dilerim .. Iyiki doğdun, iyiki varsın
06-14-2008, Saat: 06:42 PM
herşey gönlünce olsun barbie...
iyiki doğdun iyiki varsın ve iyiki duygusuzdasın...
06-14-2008, Saat: 06:54 PM
Sevda Yürekli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Canım benim, doğumgününü en içten dileklerimle kutlar, Teşekkür ederim Güzel Yüreklim.. Sende iyi ki varsın...![]()
06-14-2008, Saat: 06:55 PM
asi_ve_mai Adlı Kullanıcıdan Alıntı:herşey gönlünce olsun barbie... Teşekkürler asi ve mai Sende iyi ki varsın..![]()
06-15-2008, Saat: 07:57 AM
mutlu ve huzurlu yıllar
barbiiee kıssımızz.......
06-15-2008, Saat: 02:33 PM
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:mutlu ve huzurlu yıllar Teşekkür ediorum Ati abi Sağ ol.. ![]()
06-15-2008, Saat: 02:41 PM
06-15-2008, Saat: 02:43 PM
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi





