×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
♥ Yargıç, Iyiki Varsın ♥
#21
Dogum Günün Kutlu Olsun YilmazSmile
Nice Mutlu Saglikli Huzurlu Senelere...
Kötü Günümde Yaninda Oldun Icin Tesekürler..
Serhatan Duydum Dogrusa Cok Sevindim Adina Allah Mutlu Etsin Daim Olsun..
Hic Ayirmasin Mutluklar..
Ara
Cevapla
#22
abicim iyiki doğdun :tolga:
ve hayırlı olsuuuunnnBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#23
PaSCHaM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Zuhaaa............


çok komiğine gitti :mad:
biz sadece seviyorus :k:
Ara
Cevapla
#24
PaSCHaM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Zuhaaa............
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#25
BiRiciGim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
komik mi geldi
Ara
Cevapla
#26
evet hemde cok komik gelmiski gülmusum
Ara
Cevapla
#27
doğum günün kutlu olsun ..mutlu nice yıllara ..
Ara
Cevapla
#28
BiRiciGim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet hemde cok komik gelmiski gülmusum
belli...senin gibilir zaten....
Ara
Cevapla
#29
rapunzel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:belli...senin gibilir zaten....
Ne olmus benim gibilerime? ben ne gibimisim sölede herkez billsin..
hem senin derdin ne yarasi olan goconur yokarda gördün gibi ben serhata gülmüsüm sana ne oluyor?
Ara
Cevapla
#30
ayyy çok komiksiniz...anlayana....Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

bu arada konu dağıldığı için başta yargıçtan sonra konuyu açan arkadaştan özür dilerim...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla
  İyiki doğdun EndLess Yaeşaren 9 1,664 05-06-2011, Saat: 12:06 AM
Son Yorum: Yaeşaren
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,603 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi