×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ismime yazık :(
#21
banada ikcan - ilcan hepsni dien varBig Grin
özeLLqLe soncan dienLere siniR oLuorm Big Grin
Ara
Cevapla
#22
sanada yazık kııızzBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#23
bnm cnm mevreciğim Big Grin
Ara
Cevapla
#24
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin deme kııızzBig Grin mevreciğim hee dövecem hepiniziBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#25
senin yine iimiş.benm anneannem kuzenim Rukiye`ye cama çıkıp ürki$ die bağırıyodu reziL oluyoduk :yikildim:
Ara
Cevapla
#26
ürkiş..:yikildim:

sanada zeyno dien cokmu..:yikildim:
Ara
Cevapla
#27
wow mevrede qüselmiş yhaBig Grinbendemi öle desem neTongue
Ara
Cevapla
#28
iLLeth.! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ürkiş..:yikildim:

sanada zeyno dien cokmu..:yikildim:

öyLé diyen çokta tınLamayınca Zeynep diyoLr Tongue
Ara
Cevapla
#29
zeynep 10 numara isim geneldede guzel oluolar sende guzelmisin..TongueTongue
Ara
Cevapla
#30
qüzéLim taßi Tongue
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi