08-25-2008, Saat: 06:28 AM
banada ikcan - ilcan hepsni dien var
özeLLqLe soncan dienLere siniR oLuorm

özeLLqLe soncan dienLere siniR oLuorm
|
ismime yazık :(
|
|
08-25-2008, Saat: 06:28 AM
banada ikcan - ilcan hepsni dien var
![]() özeLLqLe soncan dienLere siniR oLuorm
08-28-2008, Saat: 01:29 AM
bnm cnm mevreciğim
08-28-2008, Saat: 04:16 AM
![]() ![]() ![]() deme kııızz mevreciğim hee dövecem hepinizi
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
08-28-2008, Saat: 10:54 PM
senin yine iimiş.benm anneannem kuzenim Rukiye`ye cama çıkıp ürki$ die bağırıyodu reziL oluyoduk :yikildim:
08-28-2008, Saat: 11:01 PM
ürkiş..:yikildim:
sanada zeyno dien cokmu..:yikildim:
08-28-2008, Saat: 11:06 PM
wow mevrede qüselmiş yha
bendemi öle desem ne
08-29-2008, Saat: 07:54 PM
iLLeth.! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ürkiş..:yikildim: öyLé diyen çokta tınLamayınca Zeynep diyoLr
08-29-2008, Saat: 08:00 PM
zeynep 10 numara isim geneldede guzel oluolar sende guzelmisin..
![]()
08-29-2008, Saat: 08:18 PM
qüzéLim taßi
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|