09-30-2008, Saat: 03:19 AM
Teşekkürler Pckom
|
Uymayanları Uyaralım!
|
|
09-30-2008, Saat: 03:19 AM
Teşekkürler Pckom
09-30-2008, Saat: 04:53 AM
Rica eder(i)m olacak .. "i" harfini yutmayalım lütfen ..
09-30-2008, Saat: 05:00 AM
Yutmadım bi nevi kısaltma yaptm
![]() Tşkler gibi.. pHööydd Türkçe'ye aykırı birşey yapmadım ben:kizgin: ![]()
Âh be.
09-30-2008, Saat: 05:01 AM
Çok güzel bi konu (:
Teşekkürler psiko ![]() Bende MaNeSiA'nın açtığı bi konudan sonra elimden geldiğince düzgün yazmaya çaLışıyoruum (:
09-30-2008, Saat: 05:01 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yutmadım bi nevi kısaltma yaptm Det .. Yaptın işte
09-30-2008, Saat: 05:02 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yutmadım bi nevi kısaltma yaptm Hem hööydd olmayacak .. (: Höyt yeterli :tey:
09-30-2008, Saat: 05:04 AM
€zBeRimSin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hem hööydd olmayacak .. (:Sanane ![]()
Âh be.
10-22-2008, Saat: 05:07 AM
Haklısın Pckopat ya ßende elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum öyle Olucak inşallah ..
![]() GüzeL Konuya DeğinmiŞsn (: |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|