×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hüzün ..
#21
yüreğine sağlık ömrümü yedin Smile
Ara
Cevapla
#22
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:

Saçların epeyce dağılmış dudakların duvara çarpmıs çözüldüm.
Çünkü ben senin sözündüm.
Aşka secilmişti tüm vakitler.
Seçildin.
Çünkü sen bir çicektin.
Alıp başımı gidiyorum; yeşil başlı kumsallara..
Güneştin..
Çünkü bedenimdeki ateştin


----

Bir nefeslik dinlenişti hüzün...
Hep bir gülümseyişe aralanan dudaklarımı büzmekti...
Hayatın şaşırtma kuvveti öylesine büyüktü ki...Kocaman kocaman açılmış gözlerimi küçücük bir an yummaktı hüzün...
Bir iki damla yaş da cabası....



SmileSmileSmileSmile


Yorgun Yüreğim Seviyorum Seni Teşekkür Ederim Bu Güzel Eşliğin İçin İçinde Hüzün var bunda da yani ben (:
Ara
Cevapla
#23
CaPkInSeYTaN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yüreğine sağlık ömrümü yedin Smile

Teşekkür ederim (:
Yok ya böyle deme ömrün lazım sana daha çok (:
Ara
Cevapla
#24
Bakma gözlerime
Çoktan perde indi üstlerine
Bakarsam dayanamam ağlarım
Sarılma ne olur
Böyle bir şefkat fazla bana
Hep isterim sonra, alışırım
Sevme be güzelim beni.
Gönül sayfamı çoktan kapadım
Dokunma sakın bana..!
Yüreğim yaralı..
Seninde canını acıtırım.
Ara
Cevapla
#25
Kimi yüreğime katıp kaçmaya kalksam bu şehirden,dur demek için düşünmedi bile !


Ve yokoluşlar...
Ağır yüklerle,
Kalın bir sevdanın vermiş olduğu güvene sarılıp gidişler...
Üşüyeceğini bile bile buzullara dokunuşlar..
Ürpertiler...
Kırmızı bir akşam üzeri Islanan saçları rüzgarın taraması...
Ve dudaklardan okunan binlerce intihar aslında...


Kime sarılmaya kalksam,Gözlerime bakabilecek kadar yorulmadı bile !


Peki ben kime elimi uzatsam ?
Ara
Cevapla
#26
Adına Kıyamet Diyecekler Yokluğunu Farketmenin



Adına Kıyamet Diyecekler; Seni Yitirmenin Evrensel Mateminin..
Ara
Cevapla
#27
Yitip gitmesi muhtemeldir diye ses çıkarmadığın şeyin adı
A Ş K...

Kabul et ya da etme yar,inkar ettiğin hislerden saklanamazsın!
Aşkın topu topu üç paravan harfi var...
Ara
Cevapla
#28
Yanağıma vuruyor fırtına sonrası yağmur.Ağlıyorum.Hani çıksan diyorum karşıma aniden , gülebilsem.Gülebilsek...

Yüreğim ağır gelmeye başladı artık.Anlıyorsun değil mi susmalarımdan?Ağır geliyor ... Belkide fazla geldi bu sevda bana,bilmiyorum ama...
Gitmek için çok geç, görüyorum...

Seviyorum...

...S e v i y o r u m

Duyuyor musun?

...

Ya da... Boşver duyma...

Susuyorum uzunca...

Susuyorum

S u s u y o r u m

...
Ara
Cevapla
#29
/... payına, bir harf düşür şimdi bu satırdan
ki gözyaşların, yaralarına yama olmasın.../
Ara
Cevapla
#30
[url="http://www.duygusuz.com/cikis.php?url=http://img485.imageshack.us/img485/3135/asskimnejaniq5yq2.jpg"]asskimnejaniq5yq2.jpg[/url]




[SIZE=4]♥ kırık bir aşk.................hikayesi bu...♥
♥umutsuzluklarla..........ve hüzünle dolu...♥
♥güneşinden yoksun; umut, bulutlar ardında♥
♥gökyüzü kapkaranlık ve biz burada ışıksızız♥
♥yollar aşılamaz türden, ufuklar bizden uzak♥
♥bugünler mutsuz ve yarınlar çok umutsuz♥
♥amaçlar belirsiz ve araçlar çok yetersiz♥
♥görüşebilmek zor, görüşmemek zor.♥
♥sevebilmek ve de sevilebilmek♥
♥ne kadar mümkün sence?♥
♥ne kadar olası bu düş?♥
♥birleşebilir miyiz?♥
♥sen-ve-ben♥
♥bir gün!♥
♥♥♥♥
[/SIZE]
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hüzün Yağmuru .... CeYDa HaNDe KeSiM 12 1,900 04-12-2022, Saat: 02:34 AM
Son Yorum: wildfang
  Ben Hüzün Dolu Bir Kitabım MasaL_perisi 9 1,255 04-07-2022, Saat: 09:58 PM
Son Yorum: wildfang
  Adı Oldu Hüzün.. acemhe 5 1,165 06-30-2011, Saat: 10:53 PM
Son Yorum: eRCi
  Hüzün kadar gerçek, aşk kadar masalsı, deha 3 1,000 04-19-2011, Saat: 09:08 AM
Son Yorum: YasSmin
  Hüzün rengi MaSaL 0 768 04-16-2011, Saat: 07:22 PM
Son Yorum: MaSaL



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi