×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Basitlesen Asklar..
#21
σfflαчи Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kötü birşey değil zaten
sadece sanki birilerini gösteriş yapmak için elini tutuyosun öpüyosun vs vs

Bende Yaptım Bende Tuttum..Ve BıLıomusun Yanımda O Varken Gerıde KaLan 70 mıLyon umrumda oLmadı..Bu baskıs AcısıyLa ALakalı Bı Duygu.. Gosterıs ıcın yada tutmak ıcın tuutyosan dogrudur gosterıstır..

ama hasretın ıcın ozledııgn ıcın tutuyosan bu sevgıdır..Smile ayrıca benım optugum kadın.. benım ıcın herseydı.. bugun bıLe oyLe... ( ayrı oLsam BıLe ) Ben Bırıne heLaLım demsısem sonuna Kadar bu boyLedır..Ve Ne oLursa oLsun degsımez..SmileSmile

Sen kendını bıLıyosan dısardakılerıde bu ılgılendırmez..SmileSmile
Ara
Cevapla
#22
Alıntı:Sen kendını bıLıyosan dısardakılerıde bu ılgılendırmez..SmileSmile
tabi eğer yapmacık davranmıyorsan
snki hani biri beni böle qörsün de havam olsun fln qibi Big Grin
şu anlatttıklarının 2sini de yaşadım
eğer gerçek aşk duyqusuyla bi kızı öpüosan
ne dünya ne insnlar hiçkimse umrumda olmaz
ve dışarıdan da anlaşılır bu...
Ara
Cevapla
#23
σfflαчи Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tabi eğer yapmacık davranmıyorsan
snki hani biri beni böle qörsün de havam olsun fln qibi Big Grin
şu anlatttıklarının 2sini de yaşadım
eğer gerçek aşk duyqusuyla bi kızı öpüosan
ne dünya ne insnlar hiçkimse umrumda olmaz
ve dışarıdan da anlaşılır bu...


Ya bunun havası oLmaz... Ben yoLda Yuyurken Rahatsız oLdum bıLıyomusun ınsanLArın sankı baska bı gezegenden gelmıs gıbı baskıyor olmasıan..SmileSmile

ve bı kızı optum ben ve bunu Hava oLsun dıye Dıgıl...Gercekten Sevdıgım ıcın yaptım.. Ben o kısıyLe Evlenmeyı Dusundum..SmileSmileSmile

Ama oLmadı.. Bırak Sen bırını optugunde dısardakıler ıstedıgını dusunsun.. Sen bak gozleırne ve sevdıgını hıssettır yeter zaten ondan sonrası sorun olmaz.SmileSmile
Ara
Cevapla
#24
k.bakma bana aşkı mı anlatıyosun dicem ama büyük sayqısızlık olur Tongue
ben şu yaşıma kadr hayatımda 10larca kızla öpüştüm nerdeyse hepsi acı verdi bana
sadece birisine gözlerinin içine bakıp o gerçek aşkı hissettirebildim ve sadece onun gözlerinden gerçek aşkı tattım..
ve o şimdi toprağın altında...
Ara
Cevapla
#25
σfflαчи Adlı Kullanıcıdan Alıntı:k.bakma bana aşkı mı anlatıyosun dicem ama büyük sayqısızlık olur Tongue
ben şu yaşıma kadr hayatımda 10larca kızla öpüştüm nerdeyse hepsi acı verdi bana
sadece birisine gözlerinin içine bakıp o gerçek aşkı hissettirebildim ve sadece onun gözlerinden gerçek aşkı tattım..
ve o şimdi toprağın altında...

Kusura bakma.. Yasım 21 .. Ve Sana Askı Ogretecek Son Kısıyım.SmileSmileSmile

Ama Sevmenın ne demek oLdugunu BıLıyorum..SmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#26
bende gerçekten iyi biliyorum
hatta hayatının insanıyla karşılaşıp onun öldüğünü öğrenmek....
bence dünyada bundan büyük imtihan yoqtur...
Ara
Cevapla
#27
Aay fenalık geldi


Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#28
Banada Banada..SmileSmileBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#29
Na sar et méne o'lura ca lis se nind éol ur Big Grin ne alakaysa ortam yumuşasın dedim Big Grin
Ara
Cevapla
#30
güzel konuşmuşsun yada yazmışın diyeyim..bence basitelşiyor aşk Big Grin.
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi