06-15-2011, Saat: 11:12 PM
Küçükken annem yerde ekmek görünce 'yükseğe koy, kuşlar yer' derdi. Sevdiklerimizi hep yüksekte tuttuk acaba kuşlar mı yedi?
[Can Yücel]
[Can Yücel]
|
Elveda
|
|
06-15-2011, Saat: 11:12 PM
Küçükken annem yerde ekmek görünce 'yükseğe koy, kuşlar yer' derdi. Sevdiklerimizi hep yüksekte tuttuk acaba kuşlar mı yedi?
[Can Yücel]
06-15-2011, Saat: 11:17 PM
Ne yapıyorsun
Anlat güzelmi oralar Sadede gelebilirim Isıtıyormu kalbini benim kadar
06-15-2011, Saat: 11:26 PM
Huzur denilen o mübarek kumaşın,İhtiyacım var her santimine...
06-15-2011, Saat: 11:27 PM
Benimdee
06-15-2011, Saat: 11:29 PM
06-16-2011, Saat: 09:01 AM
=))
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|