11-25-2006, Saat: 06:27 PM
kaç kaç zaten yapabiLdiqin tek şey bu abijim 
peri apLam oLsun bisim özeLLiqimiz var yaaa o yüsden bise yok

peri apLam oLsun bisim özeLLiqimiz var yaaa o yüsden bise yok
|
Herkese benden kalp :)
|
|
11-25-2006, Saat: 06:27 PM
kaç kaç zaten yapabiLdiqin tek şey bu abijim
![]() peri apLam oLsun bisim özeLLiqimiz var yaaa o yüsden bise yok
11-25-2006, Saat: 06:28 PM
Cadı Dövücem Seni
11-25-2006, Saat: 06:30 PM
ondan önce öLdürme var abijim unutma ondan sonra döfersin
:p neyseee konuyu daqıtmayaLım dime ama
11-25-2006, Saat: 06:32 PM
Dağıtma Konuyu İşine Bak Git Ders Çalış
11-25-2006, Saat: 06:35 PM
ya abijim demin test çözüp qeLdim yaw insafffffff
11-25-2006, Saat: 06:43 PM
tatl?_cad? Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ka? ka? zaten yapabiLdiqin tek ?ey bu abijim hehehhhhh hakl?s?n k?z tatl? cad?m hakl?s??n helal sana
11-25-2006, Saat: 06:45 PM
tatlı_cadı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya abijim demin test çözüp qeLdim yaw insafffffff oyoyyoyy kıyamamm ben sana çalış çalış ee abam bende çalışıom =)), getmeyin yaf kızın üstüne o kendini bilio demi abam
11-26-2006, Saat: 11:04 PM
tşkLEr
))))
11-26-2006, Saat: 11:11 PM
tşk kalp için..
11-27-2006, Saat: 12:07 AM
teşekkürler...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|