07-12-2007, Saat: 10:03 AM
yafff bişarkı sözü yeterli yaff ben ne anlarım notadan :yikildim:
|
beste yarışmadı:D
|
|
07-12-2007, Saat: 10:03 AM
yafff bişarkı sözü yeterli yaff ben ne anlarım notadan :yikildim:
07-12-2007, Saat: 12:09 PM
Ben notadan anlarım
do re mi fa sol la si do(ince) ![]() Çok güsel flüt çalarım övünmek qibi olmasın :$ bemolleri felanda bilirim
07-12-2007, Saat: 12:10 PM
Chatlak_GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben notadan anlarım way canım benim sen süpersin ya bende ıslık çalıyorum ama kara düsen bizimkisi nota felan yok :yikildim::yikildim::yikildim:
07-12-2007, Saat: 12:38 PM
ahahah
ßen ıslıkta çalıyorum tabi ıslık derken düdük qibi ![]() miLletin kulağı aqrıyo ![]() Orta okuLda ßi arkadaşım 34 sn. duyamaDı
07-12-2007, Saat: 12:38 PM
Ok Ben Solist Olurum Gtarda Calarim Hehehe Sorun Yokkkk
07-12-2007, Saat: 12:41 PM
sizinkide işmi ben hem çalar hem söyler hemde milleti oynatırım. kıvır yavrum kıvır yandan yandan haydi bakalım salla şu popolarını ama yıkma etrafı dikkat et.:yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim:
07-12-2007, Saat: 12:51 PM
gitar alıcam nan karar verdim:yikildim:
07-12-2007, Saat: 02:10 PM
mervecım ben sana ögretırım sözzzzzz sana ögretmıcemde kıme ögretıcem sakın hocaya gıtme 1 ay el egzersızı yaparsın catlarsın sinirden
07-12-2007, Saat: 02:10 PM
Arkadaşlar Bana Yardim Edin .şuan Bir Kadin Kocami Elimden Almaya çalişiyor.eşimi Hep Ariyor.7 Aylik Oğlum Var.bana Yardim Edin Kadinin Numarasi 0538 393 71 60 Bu Nu Maraya Elinizden Gelen Ne Varsa Yapin.bu Yaziyi Okuyan Bütün Dostlara Sesleniyorum.aryin Numarasini Dağitin Ben Interneti Fazla Bilmiyorum.fazla Birşey Yapamadim.neolur Okuyan Dostlar Bana Yardim Edi.allah Rizasi Için
07-12-2007, Saat: 02:13 PM
Ne Olur Viddanli Kadinlar Birleşelim Böyle Kadinlarin Kökünü Kurutalim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|