×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forumu Türkçe'ye Davet Ediyorum!
#31
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yahu canat agabey bana araba alacaksın degılmı :yikildim::yikildim:



böyle konusunca bırden aklıma eskı turk flımlerı gelıverdı ...

araba tabi canım tabi oyuncak araba alacağım sana pcko yada
türkçe konuşan bebek alacağım

Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#32
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

tamam tamam sakin ol biraz gevşe gevşe rahatla
karışmıyo değil karışmıyor uleyn değil ulan

:yikildim::yikildim:

agabey sende karısılacak bırsey bulamadım bır dahakıne bır kac kelımeyı yanlıs yaz.. :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#33
߀nden peS yhaw kırk yıLın ßa$ı ii ßi$e yapmaya niyet ettik onu da ßeCeremedik ii miBig Grin neiSe Size koLay GeLSin... yapaßiLCeemi Sanıodum Sad
Âh be.
Ara
Cevapla
#34
ben bu ısı sevmeye basladım be Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#35
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:߀nden peS yhaw kırk yıLın ßa$ı ii ßi$e yapmaya niyet ettik onu da ßeCeremedik ii miBig Grin neiSe Size koLay GeLSin... yapaßiLCeemi Sanıodum Sad

yaparsın pckom sen sımdı dunyaya yenı geldıgın ıcıın zorluk cekebılırsın ama ılerırde mutlaka alısacaksın :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#36
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:߀nden peS yhaw kırk yıLın ßa$ı ii ßi$e yapmaya niyet ettik onu da ßeCeremedik ii miBig Grin neiSe Size koLay GeLSin... yapaßiLCeemi Sanıodum Sad

yapma be canım ya kırılırım bah sona
olurmu ele şey
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#37
[COLOR="Black"]ya zaten ne kadar uğraşılırsa uğraşılsın ufak tefek şeyler olur, önemli olan fazla abartmamak...
[/COLOR]

Alıntı: bishe dahaa kısın deilim oÄžlum Big Grin

işte bunların önüne geçmek önemliSmile
Ara
Cevapla
#38
ya ben valla kim ne derse desin pckonun o konuşmasına bayılıyorum
yani o eğer normal bir şekilde yazarsa bence pckopatlıktan çıkar
o hariç herkez değiştirsin

Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#39
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yapma be canım ya kırılırım bah sona
olurmu ele şey
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin


ıste sımdı yakaladım senı


bah degıl bak ele degıl öle
Ara
Cevapla
#40
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya ben valla kim ne derse desin pckonun o konuşmasına bayılıyorum
yani o eğer normal bir şekilde yazarsa bence pckopatlıktan çıkar
o hariç herkez değiştirsin

Big GrinBig Grin
Ayrım yapma abi aip olyo heaBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  rica ediyorum asi_ve_mai 1 916 11-01-2008, Saat: 12:24 AM
Son Yorum: Leader
  gereginin yapılması taleb ediyorum casus021 13 1,782 10-10-2008, Saat: 02:46 AM
Son Yorum: Leader
  Türkçe Kullanıcı Adları Kullanılsın ... Firari Fırtına 0 1,029 09-17-2008, Saat: 09:49 AM
Son Yorum: Firari Fırtına
  nick degişikligimi yapılmasını talep ediyorum casus021 23 2,322 09-16-2008, Saat: 06:42 PM
Son Yorum: casus021



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi