10-31-2007, Saat: 10:02 AM
gec oLdu kbakma dogum gunun kutlu oLsn
|
İyiki Doğdun PEMBE :)
|
|
10-31-2007, Saat: 10:02 AM
gec oLdu kbakma dogum gunun kutlu oLsn
10-31-2007, Saat: 12:34 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sözum san degıl be pckom tsk etmesı gerekenler etmedı onlar utansın Doğru diyon leynn ... Unuttuk seni ... Kusura kalmayasın. Serseri demeseydi kimsenin aklına gelmiyordu.
10-31-2007, Saat: 12:38 PM
d.günün kutLu oLsn pembe
![]()
10-31-2007, Saat: 12:44 PM
iyiki doğdun pembe :=)
10-31-2007, Saat: 12:48 PM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Doğru diyon leynn ... yag yapma olm dalga gcemeyın ne bılım ben bı tskkur eder sandıydım ![]() ![]() ![]() ama nerden bılım genel olarak ettıgını kusura bakma pembe özur ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|