×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyiki Doğdun PEMBE :)
#31
gec oLdu kbakma dogum gunun kutlu oLsn Big Grin
Ara
Cevapla
#32
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sözum san degıl be pckom tsk etmesı gerekenler etmedı onlar utansın SadSadSadSad


Doğru diyon leynn ...

Unuttuk seni Smile... Kusura kalmayasın. Serseri demeseydi kimsenin aklına gelmiyordu.
Ara
Cevapla
#33
d.günün kutLu oLsn pembe SmileSmile
Ara
Cevapla
#34
iyiki doğdun pembe :=)
Ara
Cevapla
#35
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Doğru diyon leynn ...

Unuttuk seni Smile... Kusura kalmayasın. Serseri demeseydi kimsenin aklına gelmiyordu.

yag yapma olm dalga gcemeyın ne bılım ben bı tskkur eder sandıydım SadSadSad


ama nerden bılım genel olarak ettıgını kusura bakma pembe özur SadSad
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi