×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yılbaşı tacizcilerinden nefret ediyorum
#31
ati o korktuugm gun yaptiklarini unutmadim kafayi yiyodum aci olacak intikamim Big Grin
Ara
Cevapla
#32
cıkı emın ol onlarda senden nefret edıyolardır......Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#33
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ati o korktuugm gun yaptiklarini unutmadim kafayi yiyodum aci olacak intikamim Big Grin


gelll vatandaş gel acılı çigköfteye gel esginin
elinden bunlar alan bir pişman almayan bin pişman
gellllllll.....Big Grin
Ara
Cevapla
#34
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:gelll vatandaş gel acılı çigköfteye gel esginin
elinden bunlar alan bir pişman almayan bin pişman
gellllllll.....Big Grin


sende pisman olucan atiiiiii son gulen iyi guler
sende denk gelirsin bir gun benim esref saatime Big Grin
Ara
Cevapla
#35
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:cıkı emın ol onlarda senden nefret edıyolardır......Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
biri beddua etmişti o gün ayağım kırılmıştı Smile
hiç sevmezler beni Big Grin
Ara
Cevapla
#36
Big Grin eminim Big Grin
Ara
Cevapla
#37
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Big Grin eminim Big Grin
allah allah neyden eminsin acaba Big Grin
iddayı kazandım lafı değiştirme Big Grin
Ara
Cevapla
#38
idda deme zaten ekti beni gelmio cok sinirliyim Sad
Ara
Cevapla
#39
O.b.g.s.k.o.a.v. Wink


Kizmak Isteyenler Kopya Yapabilirler.
Ara
Cevapla
#40
hönk !!!!
:S
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  nefret ediyorum onlardan..... bilgeis 8 1,176 04-01-2022, Saat: 01:12 PM
Son Yorum: wildfang
  en nefret ettigim ki?i Rüya Güzeli 17 2,741 04-01-2022, Saat: 07:24 AM
Son Yorum: wildfang
  Nefret !!! acemhe 7 1,617 12-28-2013, Saat: 09:46 PM
Son Yorum: Xesar
  Uyuz Olmuyorum Nefret Ediyorum :) # Pè®iM§ii # 2 1,359 03-30-2010, Saat: 03:19 PM
Son Yorum: # Pè®iM§ii #
  nefret ediyorum gabbana 5 1,321 11-01-2008, Saat: 10:42 PM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi