01-02-2008, Saat: 11:03 PM
ati o korktuugm gun yaptiklarini unutmadim kafayi yiyodum aci olacak intikamim
|
yılbaşı tacizcilerinden nefret ediyorum
|
|
01-02-2008, Saat: 11:03 PM
ati o korktuugm gun yaptiklarini unutmadim kafayi yiyodum aci olacak intikamim
01-02-2008, Saat: 11:04 PM
cıkı emın ol onlarda senden nefret edıyolardır......
![]() ![]() ![]()
01-02-2008, Saat: 11:22 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ati o korktuugm gun yaptiklarini unutmadim kafayi yiyodum aci olacak intikamim gelll vatandaş gel acılı çigköfteye gel esginin elinden bunlar alan bir pişman almayan bin pişman gellllllll.....
01-02-2008, Saat: 11:48 PM
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:gelll vatandaş gel acılı çigköfteye gel esginin sende pisman olucan atiiiiii son gulen iyi guler sende denk gelirsin bir gun benim esref saatime
01-03-2008, Saat: 12:15 AM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:cıkı emın ol onlarda senden nefret edıyolardır......biri beddua etmişti o gün ayağım kırılmıştı hiç sevmezler beni
01-03-2008, Saat: 01:10 AM
eminim
01-03-2008, Saat: 01:19 AM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:allah allah neyden eminsin acaba ![]() iddayı kazandım lafı değiştirme
01-03-2008, Saat: 01:22 AM
idda deme zaten ekti beni gelmio cok sinirliyim
01-03-2008, Saat: 01:25 AM
O.b.g.s.k.o.a.v.
![]() Kizmak Isteyenler Kopya Yapabilirler.
01-03-2008, Saat: 01:27 AM
hönk !!!!
:S |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| nefret ediyorum onlardan..... | bilgeis | 8 | 1,176 |
04-01-2022, Saat: 01:12 PM Son Yorum: wildfang |
|
| en nefret ettigim ki?i | Rüya Güzeli | 17 | 2,741 |
04-01-2022, Saat: 07:24 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Nefret !!! | acemhe | 7 | 1,617 |
12-28-2013, Saat: 09:46 PM Son Yorum: Xesar |
|
| Uyuz Olmuyorum Nefret Ediyorum :) | # Pè®iM§ii # | 2 | 1,359 |
03-30-2010, Saat: 03:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| nefret ediyorum | gabbana | 5 | 1,321 |
11-01-2008, Saat: 10:42 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|