01-16-2008, Saat: 06:04 PM
ip lazımsa vereyim pcko
|
Avatarlarınız.
|
|
01-16-2008, Saat: 06:04 PM
ip lazımsa vereyim pcko
01-16-2008, Saat: 06:12 PM
ii o zaman sana kolay gelsin pcko
gittiğin yere slmlar
01-16-2008, Saat: 06:17 PM
Pcko yanlızmı gidiyon
01-16-2008, Saat: 06:18 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:€mRin oLuR:S SöLErim :S hey aLLaam.. yok ricam olur estağfurullah
01-16-2008, Saat: 06:24 PM
mümkündür pcko olur cvp vermeyiz yolun açık olsun
01-16-2008, Saat: 06:24 PM
dedi kodu dedi kodu kuru iftira
![]() avatarın ne önemi var mühüm olan insanlık
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|