01-31-2008, Saat: 11:52 PM
hmdde çok hoşş:
|
2 gün snra siteden atılmak :(:(
|
|
01-31-2008, Saat: 11:52 PM
hmdde çok hoşş:
01-31-2008, Saat: 11:54 PM
sen burda olduğun için sevindim.
01-31-2008, Saat: 11:54 PM
Demi hiç birakilirmi bu yer dusencesi bile cok acitisi
01-31-2008, Saat: 11:55 PM
yaa:
hmde çok acıtıcı sizleri bıralkırmıyım bn baksanıza gözlerimee gidice kgöz varmı bnde![]()
01-31-2008, Saat: 11:57 PM
Gözlerinde gidicek göz Olmasin eger oLursa oyariz kiz yinede gondermeyiz
01-31-2008, Saat: 11:58 PM
TaKmA tAkILmA aRK!m
N€ oLuYoR YhA heRK€S gİTMEKt€N yaNA n€ bU bÖL€ k€NDİnİZ iÇin ßİ$€L€r YapIn ßA$kaLARı iÇiN D€iL ... !!!
02-01-2008, Saat: 12:01 AM
tmm jnm oymayın gözlermimi gitmiyom
başınıdayım 80 yaşına kdar ![]() artık yaşlılar forumu yaparıss siteyi
02-01-2008, Saat: 12:10 AM
SEN GİDERSEN BENCE BU SİTENİN TADI TUZU KAÇAR BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?
02-01-2008, Saat: 12:11 AM
Taam ya kiz gitmiom dio ztn
02-01-2008, Saat: 12:11 AM
Tmm Gitmiyom Zatenn Saloun Ilginiz Için
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|