02-01-2008, Saat: 02:42 PM
iyiki doğdun mert 1 şubat dünya için kara gün 







|
BugüN Benim Dooğum Günüm! (A)
|
|
02-01-2008, Saat: 02:42 PM
iyiki doğdun mert 1 şubat dünya için kara gün
![]() ![]() ![]() ![]()
02-01-2008, Saat: 03:08 PM
ckolatalı
![]() cikita,yüzüme vurmana gérek y0k beee!
02-01-2008, Saat: 03:13 PM
İyi ki doğdun mert Ailen ve sevdiklerinle huzurlu mutlu yıllar geçirmen dileklerimle ...
02-01-2008, Saat: 03:16 PM
tesekkürler =)
02-01-2008, Saat: 03:17 PM
02-01-2008, Saat: 03:20 PM
saoL speedy =)
02-01-2008, Saat: 03:21 PM
Iyiki Dogdun Mert Nice Mutlu Yillara
02-01-2008, Saat: 03:24 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bu gıcıkLıktır ama néyse aa ne münasebet ne zaman gıcıklık yapmışım ben sana
02-01-2008, Saat: 03:31 PM
démi geneLde bén yapıorm
DsaoL yozgatLııı =)
02-01-2008, Saat: 03:47 PM
daha büyüğünü bulamadım idare et bunla senin için merttt
![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| bugün hıdırellez | sıla | 37 | 4,414 |
05-06-2011, Saat: 05:01 PM Son Yorum: ZencefiL |
|
| My_LiFe.. kocaman oldu bugün yaa :D | kı@ymı@k=) | 18 | 2,670 |
05-12-2010, Saat: 05:40 PM Son Yorum: _AL0n3_ |
|
| Bügun Ben Doğmuşum | adyge55 | 57 | 5,631 |
08-11-2009, Saat: 11:27 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| Bi'tanem Benim Doğum Günün Kutlu Olsun:) | TutkuM | 32 | 3,275 |
07-15-2009, Saat: 02:32 PM Son Yorum: trbzspr |
|
| bugün? | sunurk | 4 | 1,143 |
02-28-2009, Saat: 08:49 PM Son Yorum: deli-kı@z |
|