04-02-2008, Saat: 07:08 PM
harikasin tesekur ederim yilmaz abi
|
imzami degistiremiyorum !!
|
|
04-02-2008, Saat: 07:08 PM
harikasin tesekur ederim yilmaz abi
04-02-2008, Saat: 07:09 PM
tamam saygilar senden
04-02-2008, Saat: 07:09 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:harikasin tesekur ederim yilmaz abi Rica ederim güle güle kullan
04-02-2008, Saat: 07:10 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tamam saygilar senden tmm anlaştık o zaman
04-04-2008, Saat: 08:39 AM
yaa bende değiştiremiyorum imzamı
""BANA DOSTLUK NEDİR DİYE SORMAYIN!! BEN DOSTU İÇİN ÖLÜMLE BULUŞANLARDANIM..!"" [SIZE=2]yazarsanız sevınırm [/SIZE]
04-04-2008, Saat: 11:56 AM
yilmaz abiye rica et yazar sanirim
04-04-2008, Saat: 12:18 PM
ben ne yazsamki
herkes yorum yapmış
04-05-2008, Saat: 03:30 PM
ahahahaha
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İmzamı bu şekilde yaparsanız sevinirim ... | Firari Fırtına | 46 | 3,670 |
07-20-2008, Saat: 07:35 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|