Yorumları: 4,695
Konuları: 152
Kayıt Tarihi: Oct 2007
07-02-2008, Saat: 06:58 PM
iyi oku bencee markası olmayan eskii kıyafetler diyoo sana masal gibi gelsedee gerçekler aslında bence sen çık masal dünyasndan
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
Yorumları: 701
Konuları: 30
Kayıt Tarihi: Jun 2008
07-02-2008, Saat: 09:10 PM
benim d en sinir oldgum şey başları bana güler diyip dalga geçer diyip kendi zevkini kendi sevdigi giyemeyen insanlara sinir olurum.ben şahsen o şunu düşünmüş bu şunu demiş hiç umrumda deilidir istegiimi giyerim geriside hiç tın deil.
ama ayrıca insanların giyinişleirine göre davrannılmaz bunu herkes bilir.
ama rahar et derken kirli giyin demiyorum da bilirek kimsede kirli giyinmez bi srounu vardır mutlakaa.....tşkr ediyorum insanların düşünceleir farklıdır bişi demiyorum düşüncelerini açık açık yazdıgın için de tşkrler
Yorumları: 4,448
Konuları: 140
Kayıt Tarihi: Jun 2007
07-02-2008, Saat: 09:45 PM
zevkler ve renkler asla tartısılmaz ama ınsanları kıyafetlere gore degerlendırmek cok yanlıs onu gıymesının bır cok nedenı olabılır ımkanı olmayabılır olabılır sevebıllır gıymek zorundadır vssss hem nıce elbıseler ve ıcnde ınsan yok ben boyle bı ayırmın yapılmasına bı karısyım zaten boyle bı ayrımda yok bana gore
Yorumları: 4,448
Konuları: 140
Kayıt Tarihi: Jun 2007
07-02-2008, Saat: 09:46 PM
her dershaneyede gıden zengın dıye bırseyde yoktur
Yorumları: 4,505
Konuları: 183
Kayıt Tarihi: Mar 2008
07-03-2008, Saat: 12:53 AM
uyfora sonuna kdr katılıyorummmmm........
Yorumları: 1,384
Konuları: 35
Kayıt Tarihi: Jul 2008
07-04-2008, Saat: 06:06 PM
ne güsel modayı geride takip ediyor