06-15-2008, Saat: 03:11 PM
Barbie'm canım ya kusura bakma geç kaldım bende,
Doğum günün kutlu olsun Ailen vede sevdiklerinle huzurlu nice mutlu yıllar geçirmen dileklerimle,İyiki Doğdun

Doğum günün kutlu olsun Ailen vede sevdiklerinle huzurlu nice mutlu yıllar geçirmen dileklerimle,İyiki Doğdun




yass kaç oldu bu arad barbie
kusura bakma (: