08-02-2008, Saat: 12:34 PM
anti iLLeth
diadora daha ii yaw
diadora daha ii yaw
|
nickkk..:D
|
|
08-02-2008, Saat: 12:34 PM
anti iLLeth
diadora daha ii yaw
08-02-2008, Saat: 12:37 PM
belki kızacaksın ama anti iLLeth
olması biraz abes olur
08-02-2008, Saat: 01:41 PM
DeğiştirmiycekLer aha da gör
![]() Diadora kaLması açısndan :o:
08-04-2008, Saat: 12:03 AM
hayırlı olsun deişmiş
![]() ![]()
08-04-2008, Saat: 12:21 AM
tskler..
08-04-2008, Saat: 12:22 AM
öle kuru kuru olmuyo ama bi tenx se bassan
08-04-2008, Saat: 12:28 AM
sen once terazie bas hallederis
![]()
08-04-2008, Saat: 12:31 AM
oo hayırlı olsun diadora adın değişmiş
08-04-2008, Saat: 12:33 AM
adımız diil cigerim namımız deişti..
![]()
08-04-2008, Saat: 12:35 AM
ee senin kararındı...18 gündür bekliyodun
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|