07-19-2008, Saat: 11:40 PM
Bİliyodum buraya benim gibi bi adminin gerekli olduğunu!...
|
İmzamı bu şekilde yaparsanız sevinirim ...
|
|
07-19-2008, Saat: 11:40 PM
Bİliyodum buraya benim gibi bi adminin gerekli olduğunu!...
07-19-2008, Saat: 11:42 PM
hyr:S
manyakmı üyeler ![]() asıl benim gibisi lasım
07-19-2008, Saat: 11:42 PM
hayır benim gibisi lazım
07-19-2008, Saat: 11:43 PM
mustim senle uğraşmıcam b gece
07-19-2008, Saat: 11:47 PM
kral kim??
07-19-2008, Saat: 11:48 PM
kralda benim padişahta benim
07-19-2008, Saat: 11:50 PM
oldu gözlerim oldu sendn olsa olsa kraliçe olur kral benim =D
07-19-2008, Saat: 11:50 PM
hürrem suştana pabucunu ters giydirir
birleşmiş milletleri yıkarım be
07-19-2008, Saat: 11:52 PM
ayrı milletleri birleştirmek varken neden yıkasın
07-19-2008, Saat: 11:54 PM
öle lafın gelişi
orta doğudaki savaşı bile bitiririm
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Yetkililer İlgilenirse Sevinirim... | play-54 | 0 | 598 |
06-16-2008, Saat: 06:48 PM Son Yorum: play-54 |
|
| Sadece Yönetim Bakarsa Sevinirim: | *Asİ-yÜrEk* | 23 | 2,438 |
04-30-2008, Saat: 02:40 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|
| ////7%+%+bir Bakarsaniz Sevinirim | H A N D E | 0 | 599 |
04-22-2008, Saat: 12:02 PM Son Yorum: H A N D E |
|
| imzami degistiremiyorum !! | (¯`•._ αѕιÏÑєη | 37 | 3,226 |
04-05-2008, Saat: 03:30 PM Son Yorum: (¯`•._ αѕιÏÑєη |
|