×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Basitlesen Asklar..
#31
kızım haklısın arkandayım

annen Big Grin
Ara
Cevapla
#32
aşk mı dedi biri Smile

Yav ne aşkı aşk mı varki konuşulsun.. Smile

Bence artık sadece hoşlantı var Big Grin

Bende sana katılıyorum pc kopat
Ara
Cevapla
#33
TEK KELİMEYLE HAKLISIN PCKOPAT İLK DEFA SANA KATILIORUM... BASİTLEŞEN AŞKLAR İSTEMİYORUM BEN YHASadSad
Ara
Cevapla
#34
Çok yaşa sen Meleğim.

İnsanlar aşkı o kadar basitleştirdi ki, İlkcanında dediği gibi; Herşeyin bir adabı var. Bir ilişki ne kadar göz önünde bulunursa bi o kadar değerini kaybeder.

Gel seni bi öpeyim Bitanem Smile
Ara
Cevapla
#35
SağolunCool

Bn sizler icin varımBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#36
çok haklısın canım bu günümüzde öyle yaygınlaştıkı.....ve artık ilşkiler flörte dönüştü insanlar 1-2 gün içerisinde aşık oluyor.......3 gün ayrılıyorlar..........maalesef.............insanlar çok degişti canımSmile konu çok güzel olmuş tşkler..........Smile
Ara
Cevapla
#37
Çok hakLısın Pckopatm Wink
Ara
Cevapla
#38
Mcuk beybi : )
Âh be.
Ara
Cevapla
#39
şimdi bi aşk adamı olarak konuşmak isterdim de Big Grin

konuşmucam Tongue
Ara
Cevapla
#40
Haklısın.. Aşklar öyle basitleşti ki...Bunu görmekte istemezdim ama işte basitleştiriyolar...Her önüne gelene aşkım bitanem seni seviyorum bilmem ne bu ne yaa...İnsanlar ne kadar duygusuzlaştı....
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi