×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkese benden kalp :)
#31
yen?? gordumm canmmm
tskrlerrr Wink
Ara
Cevapla
#32
benim bir kalbim vard? ama buda adminimden olsun dimi yaw....fazla kalp g?z ??karmaz Big Grin
Cevapla
#33
Adminim KalBimiz SeninLe Smile
Cevapla
#34
güzelmiş saol admin beyy..Smile
Ara
Cevapla
#35
Yaaaa Tolga niye kalplerimizi geri aldın...Sad
Şimdi kalpsiz mıyız yani
Önce sevindirdin sonra kalpsiz bıraktın
Küstüm işte oynamicam
Ara
Cevapla
#36
Kimse kimsenin kalbini çalmasın emi Smile
Cevapla
#37
Ya tolga supersin...Smile
Teşekürler...hemde iki kalbim oldu şimdi
Çalsalar bile bitanesini biri kalır bende....Smile
Tamam küslüğüm geçti hemde iki kat fazla oynarım şimdi.SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#38
tek kalbim var SmileSmileSmileSmileSmile e neden peki SadSadSadSad
Cevapla
#39
sevgili admin kalplerimizi söktün niye ki? Sad:
Ara
Cevapla
#40
olsun böylede güselSmile
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: