11-29-2006, Saat: 08:26 PM
yen?? gordumm canmmm
tskrlerrr
tskrlerrr
|
Herkese benden kalp :)
|
|
11-29-2006, Saat: 08:26 PM
yen?? gordumm canmmm
tskrlerrr
11-30-2006, Saat: 10:17 PM
benim bir kalbim vard? ama buda adminimden olsun dimi yaw....fazla kalp g?z ??karmaz
11-30-2006, Saat: 10:18 PM
Adminim KalBimiz SeninLe
12-01-2006, Saat: 02:27 PM
güzelmiş saol admin beyy..
12-27-2006, Saat: 10:17 PM
Yaaaa Tolga niye kalplerimizi geri aldın...
![]() Şimdi kalpsiz mıyız yani Önce sevindirdin sonra kalpsiz bıraktın Küstüm işte oynamicam
12-28-2006, Saat: 02:31 AM
Kimse kimsenin kalbini çalmasın emi
12-28-2006, Saat: 02:35 AM
Ya tolga supersin...
![]() Teşekürler...hemde iki kalbim oldu şimdi Çalsalar bile bitanesini biri kalır bende.... ![]() Tamam küslüğüm geçti hemde iki kat fazla oynarım şimdi. ![]() ![]()
01-06-2007, Saat: 12:25 AM
tek kalbim var
![]() ![]() ![]() ![]() e neden peki ![]() ![]() ![]()
02-13-2007, Saat: 03:24 PM
sevgili admin kalplerimizi söktün niye ki?
:
02-13-2007, Saat: 03:29 PM
olsun böylede güsel
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|