07-12-2007, Saat: 02:15 PM
reyhan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ne Olur Viddanli Kadinlar Birleşelim Böyle Kadinlarin Kökünü Kurutalimben onu bı elıme alırsam ooo dagıtılmıs kabul ettt hemen dagıtıom okkkk üzme canını
|
beste yarışmadı:D
|
|
07-12-2007, Saat: 02:15 PM
reyhan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ne Olur Viddanli Kadinlar Birleşelim Böyle Kadinlarin Kökünü Kurutalimben onu bı elıme alırsam ooo dagıtılmıs kabul ettt hemen dagıtıom okkkk üzme canını
07-12-2007, Saat: 02:16 PM
nan ben o kadını varya
07-12-2007, Saat: 02:21 PM
Edit:YARGIÇ...Telefon vermek yasaktır.
07-12-2007, Saat: 02:25 PM
üzme canını iş bitmiş sayılır
07-12-2007, Saat: 02:27 PM
ölemiydi yafff
![]()
07-12-2007, Saat: 02:31 PM
aZiZ aßi ya da meSut aßi görürSe kaLdırır o mSjı
€n iiSi Siz düZeLtin
Âh be.
07-13-2007, Saat: 02:55 AM
Beste yarışmasına katılmak isteyenler bana özel mesaj ile bildirsin. Gelen mesajların sayısına göre değerlendirme yapıp size gereken cevabı sunarım.
07-13-2007, Saat: 08:05 AM
teşekkür ediyoruz
07-13-2007, Saat: 02:54 PM
djseninim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teşekkür ediyoruzyardıma geLeLim mi
Âh be.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|