01-16-2008, Saat: 06:25 PM
.......................
Âh be.
|
Avatarlarınız.
|
|
01-16-2008, Saat: 06:27 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:€yw.. rica ederim saygılar
01-16-2008, Saat: 06:39 PM
hazır avatry konusu acılmıskenn gifler koyamıyozz limiti biaz yukseltsekk site hazır degişiyorkenn
süper olurduu
01-16-2008, Saat: 07:27 PM
demeseniz farketmicem
![]() ne hikmetse ben kendi avatarımı görebiliyom
01-17-2008, Saat: 11:28 AM
Sorun kısmen çözüldü sanırım. Avatarında sorunu olanlar başının çaresine baksın artık
01-17-2008, Saat: 11:30 AM
avatarlarim var avatarlarim taze taze avatarlarim var ask ile sevgi ile avatarlarim var avatarciiiiiiiiiii
![]() ![]()
01-17-2008, Saat: 11:31 AM
Alıntı:avatarlarim var avatarlarim taze taze avatarlarim var ask ile sevgi ile avatarlarim var avatarciiiiiiiiiii Ne aç gözlü bi adam, burdan bile kazanç sağlamaya çalışıyor ![]()
01-17-2008, Saat: 11:33 AM
Abı benım avatarda unead upload avatar yazır
![]() ![]() yanı avatar yukleye ıyon avatarsız dolas gıbı bısye dıyo sıtenın avatarları kullanıyoz karısmayı cızdırcez kendı avatarlaırmı koymama lazım naapacaz![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
01-17-2008, Saat: 11:36 AM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ne aç gözlü bi adam, burdan bile kazanç sağlamaya çalışıyor hersey uyelerimiz icin ya ne kazanci maliyetine hepsi Allah seni inandirsin ![]()
01-17-2008, Saat: 11:39 AM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hersey uyelerimiz icin ya ne kazanci maliyetine hepsi Allah seni inandirsin Anlamam ben, seni Leadere şikayet etçem ... Karaborsacılık yapıyon
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|