02-01-2008, Saat: 12:11 AM
Ewet Gitmiyom :d
|
2 gün snra siteden atılmak :(:(
|
|
02-01-2008, Saat: 12:11 AM
Ewet Gitmiyom :d
02-01-2008, Saat: 12:13 AM
ArKaDa$LaR ! ßUrDa kALmAk €N gÜZ€L c€VAßInIZ oLsUn KiMS€ içİn d€İL , k€NDİnİZ iÇiN Ya$AyIn
haYAt GÜZ€L ya$AyaßİL€n€ ...
02-01-2008, Saat: 12:13 AM
bencede kendini çin yaşa kendin için öl kimse için hiçbirşey değmess
02-01-2008, Saat: 12:14 AM
zten bu sitede bana bunu öğretti
02-01-2008, Saat: 12:15 AM
d€Äž€R : d€Äž€n€ V€rİLiR
N€ mUtLu AnLAdIn
02-01-2008, Saat: 12:18 AM
Tabii degerini baktin bilmio sessizce kosene cekilicen ustelemeye gelmio
02-01-2008, Saat: 12:19 AM
ewet haklısın bn sırf başkalrı için nie siteyi terk ediyorumki bni istemeynler gittisin
02-01-2008, Saat: 12:19 AM
Konu baya bi nasihat dersine dönüstü ha?
02-01-2008, Saat: 12:19 AM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tabii degerini baktin bilmio sessizce kosene cekilicen ustelemeye gelmio aslında bukdar duygusal değilmi bn noldu bilmiyom bana öle yapcam artık
02-01-2008, Saat: 12:21 AM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Konu baya bi nasihat dersine dönüstü ha? olabilir nasihat verebilirler bnce çok iyi yapıyorlar bencee bana ders veriyorlarr |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|