08-04-2008, Saat: 12:35 AM
iLLeth.! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen once terazie bas hallederis
terazi ne bea
|
nickkk..:D
|
|
08-04-2008, Saat: 12:35 AM
iLLeth.! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen once terazie bas hallederis terazi ne bea
08-04-2008, Saat: 12:37 AM
<<---sol en alt 3. sıra..
![]()
08-04-2008, Saat: 12:40 AM
hadi bea sen yap öncee
08-04-2008, Saat: 12:44 AM
pıssırık..
08-04-2008, Saat: 01:13 AM
teveccühün
08-04-2008, Saat: 01:18 AM
herzaman...
![]()
08-04-2008, Saat: 01:19 AM
o zaman bi daha
![]() ![]() ![]()
08-04-2008, Saat: 01:25 AM
terezie bi ok atta bakarıs..
![]()
08-04-2008, Saat: 01:27 AM
sen at önce herşey karşılık lıı
![]()
08-04-2008, Saat: 01:29 AM
bastım gozun insanlık gordumu..
![]() karsılıını alıım..D :
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|