08-01-2009, Saat: 06:35 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:şimdi bi aşk adamı olarak konuşmak isterdim de
konuşmucam
Allah aşkına
dd
Âh be.
|
Basitlesen Asklar..
|
|
08-01-2009, Saat: 06:35 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:şimdi bi aşk adamı olarak konuşmak isterdim de Allah aşkına dd
Âh be.
08-05-2009, Saat: 06:35 PM
Gerçekten yaşanıyo aşk.. Ama milyonda bir belki..
Sonra onlarada ne oluyosa değişime uğruyolar.. Herkes gibi olmak herkes gibi yaşamak uğruna.. neresi güzelse.
08-05-2009, Saat: 11:44 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Allah aşkına tamam dur yazıcam bi gün sonra
08-07-2009, Saat: 03:19 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tamam dur yazıcam bi gün sonra Heyecanlan bekliyorum
Âh be.
08-10-2009, Saat: 10:53 PM
konu başlıktan,son cümlendeki '?' kadar doğru tezlerle savunulmuş
![]() evet kasteddiğin herşey doğru, millet içinde abartılan seslenme tarzları,özeli dışarı yansıtma hareketleri can sıkıcı. ha evet,insan sevdiğini dışarda öpmeli,sarılmalı. ama ; İÇİNDEN gelerek yapıyorsa..!! gösteriş için ya da bu benim sevgilim ulan! dercesine yapmadığı sürece,öper de sarılır da
08-29-2009, Saat: 02:26 PM
Heh sen bu konudan bahsetyodun zannmca
Unutmşm bn senin bu konuya cvp yazcağnı Pardon ![]() Demek istediğm de bu işte Mert'ciim ![]() Gösteriş icin yapmasın, ciğerimi yesin DDDDKıymetli yorumundan ötürü sana can-ı yürekten teşekkür etyorm
Âh be.
08-29-2009, Saat: 04:58 PM
olmaz tatmin olmadım hacı
08-30-2009, Saat: 12:37 AM
bizde oruç tutuyoruz heralde
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|