×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forumu Türkçe'ye Davet Ediyorum!
#51
yıLmaZ aßi Size teeSüfLerimi $ettirrim yane Sad
Âh be.
Ara
Cevapla
#52
Bu cümlenin hepsi yanlış pckopat :yikildim:
Ara
Cevapla
#53
Rüya Güzeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu cümlenin hepsi yanlış pckopat :yikildim:

sende mi esra bırakın pckoyu rahat takılsın
Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#54
€rcan abime katılıorum Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#55
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:€rcan abime katılıorum Big Grin


he gülmekten katılıyorsun değil mi

Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#56
Benim cümlelerime bakarmısınız hiç yanlışım yok. Big Grin
Ara
Cevapla
#57
mısınız ayrı yazılırBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#58
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:mısınız ayrı yazılırBig GrinBig Grin


ya ayrı yazılır değil mi ?

Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#59
Rüya Güzeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yha konuşmak ßaşka ßişey konuşmada taßiki türkçe oLcak ama ßn ßöLe rahat yazıyorum eL aLışkanLıqı oLmuş eqer ßöLe yazmamaya çaLışırsam zorLanıyorum sonuçta ßi aLışkanLık ama yinede yazmamaya çaLışırım Wink

b yerine alt+S yapması daha kolay mı geliyoor sana? Big Grin

Shift+l o da ayrı bi konu Big Grin

neyse tamam herkes istediği gibi yapsın =)
Ara
Cevapla
#60
yaa mertcim canım kankam sen düzeLteLim diosun ama emin oL sende beceremessin...Ama yinede deneyebiLirim ben..Big GrinBig Grin msnde hata yaptığım zaman fLn uyarırsın!!Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  rica ediyorum asi_ve_mai 1 916 11-01-2008, Saat: 12:24 AM
Son Yorum: Leader
  gereginin yapılması taleb ediyorum casus021 13 1,782 10-10-2008, Saat: 02:46 AM
Son Yorum: Leader
  Türkçe Kullanıcı Adları Kullanılsın ... Firari Fırtına 0 1,030 09-17-2008, Saat: 09:49 AM
Son Yorum: Firari Fırtına
  nick degişikligimi yapılmasını talep ediyorum casus021 23 2,323 09-16-2008, Saat: 06:42 PM
Son Yorum: casus021



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi