01-17-2008, Saat: 12:01 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bişi dikkatimi çekti bu arada benim sol üst tarafta duygusuz yerine Girl talk yazıyor oda ne oluyor acabacanın dayak istio demek oluo:p
|
Avatarlarınız.
|
|
01-17-2008, Saat: 12:01 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bişi dikkatimi çekti bu arada benim sol üst tarafta duygusuz yerine Girl talk yazıyor oda ne oluyor acabacanın dayak istio demek oluo:p
01-17-2008, Saat: 12:05 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:canın dayak istio demek oluo:p ne alaka simdi bea :S onuda nerden cikardin
01-17-2008, Saat: 07:29 PM
benim avatarda problem var
01-17-2008, Saat: 07:33 PM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:benim avatarda problem var olabilir napalım bizimkinde yok ![]()
01-17-2008, Saat: 07:35 PM
ya hadi neyse onu peki profilde niye hiç bişey görünmüyo
![]() resim imza falan hiç görünmüyo benimde o çok dikkatimi çekti![]() ![]()
01-17-2008, Saat: 07:35 PM
avatar ne demek?:??:??
01-17-2008, Saat: 07:37 PM
ya menesis resmin var ya senin ona diniyo
01-17-2008, Saat: 07:39 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:avatar ne demek?:??:?? böle ekmeğini kızartıyorsun sıcak sıcak sonra alıyorsun böle kabuğu soyulmuş avatarını ekmeğin üzerinde hafifçe gezdiriyorsun çıtır çıtır sesler geliyor bölee ımmmmhhh ondan sonracığıma homilide gırtlak yapıyorsun asyacım bilmem anlatabildim mi ![]()
01-17-2008, Saat: 07:42 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:böle ekmeğini kızartıyorsun sıcak sıcak sonra alıyorsun böle kabuğu soyulmuşhıııııııııııımmmmmmmmmmm desene tam benim gibi oburlara göre bişi
01-17-2008, Saat: 07:42 PM
HIÇKIRIK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya menesis resmin var ya senin ona diniyokısss benim resmim üye bölümünde ![]() hemde adı avatar bile değil:yikildim: |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|