02-01-2008, Saat: 12:22 AM
naS!hAt D€iL jNm ! sAD€c€ dÜ$üNC€l€RiMiz BuNLaR ... kaRAr Ki$İnİndiR ! b€NiM S€nİn d€M€nL€ bU öLÇüL€m€z ...
|
2 gün snra siteden atılmak :(:(
|
|
02-01-2008, Saat: 12:22 AM
naS!hAt D€iL jNm ! sAD€c€ dÜ$üNC€l€RiMiz BuNLaR ... kaRAr Ki$İnİndiR ! b€NiM S€nİn d€M€nL€ bU öLÇüL€m€z ...
02-01-2008, Saat: 12:22 AM
speeddy bana uyuz oLmaya basLadın démy
02-01-2008, Saat: 12:23 AM
ben şmidi öğrendim insanlara fazla değer verilmemsini fazlasıyla burda öğrendim şimdi
02-01-2008, Saat: 12:24 AM
sa0ol jnm :
80 yaşına kdar buradayızz artık yaşlılar forumu yaparıss siteyi
02-01-2008, Saat: 12:24 AM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:speeddy bana uyuz oLmaya basLadın démy HaYıR jNm MizAcImDa BuNa y€R yOK !!!
02-01-2008, Saat: 12:25 AM
waow bénde seni sewiom
02-01-2008, Saat: 01:38 AM
ARK.TEŞEKÜR EDERİMİ LGİNİZ İÇİN HELE PEMPE PİKO SPEEDY_GİR SİZE TEŞWKÜR EDRİM BN BUKDAR İLGİ GÖRCEÄžİMİ SANMIYORDUM
![]() şımardım şimdi![]() nese ark.bir ihtiyacınız olduğunda her konuda ban amesaj attın size yardımce olurumD:
02-01-2008, Saat: 01:44 AM
asıl bız sana tesekkur ederız bızı kırmayıp sıtede kaldıgın ıcın
02-01-2008, Saat: 02:01 AM
Yok Asil Bn Teşekür Ederiimm
canlarim Bnm :d
02-01-2008, Saat: 02:04 AM
olum melegı bızı dıskoya gotur
![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|