×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BaRbİe'm Iyıkı Dogdun..
#51
Nie ileride abi ? Big Grin
Ara
Cevapla
#52
niesi zamanı gelince Big Grin
Ara
Cevapla
#53
CıxX..ıı ıııhh..Hair Reklamlardan sonraTongue uufss:S cnm sıkılıo yaa forumda eski tadı vermio:S
Ara
Cevapla
#54
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:CıxX..ıı ıııhh..Hair Reklamlardan sonraTongue uufss:S cnm sıkılıo yaa forumda eski tadı vermio:S

olur yalnız benim reklamlarım uzun sürer haberin olsun Big Grin

sıkı can iiyimiş öle diorlar ben demiom ha Big Grin

vermez tabi uzun süredir ben yoktum forumda Big Grin

bu arada sen neden msnde yoksun
Ara
Cevapla
#55
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:olur yalnız benim reklamlarım uzun sürer haberin olsun Big Grin

sıkı can iiyimiş öle diorlar ben demiom ha Big Grin

vermez tabi uzun süredir ben yoktum forumda Big Grin

bu arada sen neden msnde yoksun

Toplu bi cvp verimBig Grin
Kardeşcaızım msn deBig Grin eniştele konuşuo Tongue Big Grin
Bende arada bi bakıorum foruma akşama gelirim msn Tongue
Bu saatlerde 'o' olmayınca sarmıo msn Tongue Big Grin
Ara
Cevapla
#56
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Toplu bi cvp verimBig Grin
Kardeşcaızım msn deBig Grin eniştele konuşuo Tongue Big Grin
Bende arada bi bakıorum foruma akşama gelirim msn Tongue
Bu saatlerde 'o' olmayınca sarmıo msn Tongue Big Grin

yani o olmazsa siz umrumda bile değilsiniz diorsun öle olsun bakalım barbie hanfendi Big Grin
Ara
Cevapla
#57
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yani o olmazsa siz umrumda bile değilsiniz diorsun öle olsun bakalım barbie hanfendi Big Grin

Estf.Abi yaa Sad: aşk olsunn yanii...Bu saatlerde kardeşim takılıoSad: Kendi pc mi bile kullanamıorm nasıl iştir bu anlamadımSad: Ancak akşamları takılıorum istediim gibi gerçi o zaman bile kardeşim ''Abla çık hadii'' deyip duruo ama nysBig Grin
Ara
Cevapla
#58
hadi cnm anladım ben anlıcamı barbeim senden beklemezdim hiç ama Big Grin
Ara
Cevapla
#59
Abiiiiiii dokunma bana şu an mest olmuş durumdaımBig GrinBig Grin İstersen hakaret et istersen uyuzluk et sesim cıkmasBig Grin hadii iisiin yineTongue Big Grin
Ara
Cevapla
#60
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Abiiiiiii dokunma bana şu an mest olmuş durumdaımBig GrinBig Grin İstersen hakaret et istersen uyuzluk et sesim cıkmasBig Grin hadii iisiin yineTongue Big Grin

hadi cnm bırak şimdi bunları ben anlıcamı anladım Sad Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi