12-30-2006, Saat: 07:45 AM
yakışıklı prens benim bi kerem
|
Yakışıklı prensiniz kim olsun...?
|
|
12-30-2006, Saat: 07:45 AM
yakışıklı prens benim bi kerem
12-30-2006, Saat: 04:29 PM
01-01-2007, Saat: 01:22 PM
bir ?ok insan itici buluyor ama ben necati sasmazzzzzzzzzzzzzzzzzz diyorum........
01-02-2007, Saat: 06:51 PM
keremceeeemmm
ama benim gönlümü verdiğim sevdiğim olsun prensim aminnn..ümiiiiiiiiittt
01-02-2007, Saat: 07:36 PM
sensizlik_ölüm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:keremceeeeeeeeeeeeeemmmmmm KESİZLİKLE KALTILIYORUM...
01-28-2007, Saat: 04:49 PM
johnny deep te fena deil
01-28-2007, Saat: 05:08 PM
kız olsaydım wall kılmer derdım
01-29-2007, Saat: 04:57 PM
EMRE AYDINNNNN EMRE AYDIN EMRE AYDINNNNNNN EMRE AYDIN BRAT PİTT fİlaN dErMişİm EmRe AydIN oNdan DahA yAKŞkLI
01-29-2007, Saat: 08:45 PM
Tarkan!!!!!!!!
02-01-2007, Saat: 11:04 PM
birisini beğenmiyorum eskiden ama brad pitt platonik olarak aşıktım
çoçukluk
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|