08-05-2008, Saat: 12:12 AM
adamım bu ara sen gozume batıon su nickini deiş kıl oldum..

|
nickkk..:D
|
|
08-05-2008, Saat: 12:12 AM
adamım bu ara sen gozume batıon su nickini deiş kıl oldum..
![]()
08-05-2008, Saat: 12:16 AM
nesi wrmış nickimn..hh..planlıodum deeştrmei ama sana inat deeştirmicem
08-05-2008, Saat: 01:01 AM
bana ole kızma smileyi koyma kıro..
08-05-2008, Saat: 01:03 AM
ayhh kro diişini yesnler..con conn hh
08-05-2008, Saat: 01:05 AM
sen kızsın galiba..
08-05-2008, Saat: 01:06 AM
yeni mi anladın...erkek*sin sen dimi
08-05-2008, Saat: 01:07 AM
bn seni erkek sanıodum yha afedersin arkadasım ozur dilerim kırdıysam..
08-05-2008, Saat: 01:08 AM
iLLeth.! Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bn seni erkek sanıodum yha afedersin arkadasım ozur dilerim kırdıysam..yok canım sadece eyleniyodum..beni hala tamıyosan yane kız olduumu bilmiyosan o senin sorununmuş
08-05-2008, Saat: 01:10 AM
sen yenisin galiba ondan..
![]() senne hiç sohbetim olmadıı için daolmı ne..
08-05-2008, Saat: 01:12 AM
ne yenisi yha..mayısta üye oldum..:yikildim: adamım/kro
kopuşlardayım..:yikildim:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|