02-02-2007, Saat: 01:32 PM
bn gümüşteki kıvancı beeniiom yhani mehmeti

|
Yakışıklı prensiniz kim olsun...?
|
|
02-02-2007, Saat: 01:32 PM
bn gümüşteki kıvancı beeniiom yhani mehmeti
![]()
02-20-2007, Saat: 12:49 PM
özgür çevikkkkkkkk
02-24-2007, Saat: 12:26 PM
Ben Kız olsam Kenan İmirzali Oglu Derdim =) Çünkü KişiLik - Fizik Fln Bakımından En iisi Bu !
Ama YİneDe Siz Beni Seçin
02-28-2007, Saat: 02:37 PM
benim saruhan hünel veya burak hakkı bitiyoru ikisine hayallerimin prensleri
04-05-2007, Saat: 04:05 PM
slm
sıze ben korayın eskı sevgılı sakın ona guvenmeyın o hep aldatıcı hep yalancı kıseyı sevmez
04-05-2007, Saat: 04:19 PM
:k: İŞte Benim Yakışıklı prensim :k: çok yakışıklı:k:
04-14-2007, Saat: 07:38 PM
tek Sevdigim Var , O Da Gokhan .. Baskasi Da Yalan Dolan ..
kimse Sevemez Yesilgozlumu Benim Gibi ..
05-26-2007, Saat: 10:00 AM
kargoooooooooooooooooo
05-26-2007, Saat: 02:03 PM
İSMAİL YK
& EYLÜL
05-26-2007, Saat: 02:43 PM
varsa ben bı prenses alıım
kardesımın bı arkadası var gecen gun gelmıstı onu ıstıyorum ben |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|