Yorumları: 5,086
Konuları: 118
Kayıt Tarihi: Jul 2007
12-16-2008, Saat: 12:01 AM
gitme!ne olur gitme!
sensiz ne yaparım buralarda?
ne sen bensiz ne de ben sensiz yaşayamayız.
gitme belki de ölebilirim.
dayamam gidişine intihar edebilirim..
ne istersen iste sana sözüm olsun,
çünkü ruhum sana kenetlenmiş..
sensiz asla yaşayamam..
sen istersen bunu unutailiriz,
yeter ki gitme ayaklarına kapanabilirim....
Yorumları: 6,871
Konuları: 1,104
Kayıt Tarihi: Oct 2006
12-16-2008, Saat: 12:47 AM
нüzüηçiçєği Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kalbim var oldukça aklım sende, aklım var oldukçada yine
Kalbim sende olacaktır...
Seni Seviyorum Benim Çileğim (:
Sonsuza dek bende olacaksın melegim..
Sen canıma can katan yüregim ömrüm seni seviyorum seni seviyorum(:
Yorumları: 6,871
Konuları: 1,104
Kayıt Tarihi: Oct 2006
Yorumları: 6,871
Konuları: 1,104
Kayıt Tarihi: Oct 2006
Yorumları: 6,871
Konuları: 1,104
Kayıt Tarihi: Oct 2006
Yorumları: 5,086
Konuları: 118
Kayıt Tarihi: Jul 2007
12-16-2008, Saat: 12:53 AM
ÇiLeK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sonsuza dek bende olacaksın melegim..
Sen canıma can katan yüregim ömrüm seni seviyorum seni seviyorum(:
Canımda cansın bende seni en çooooooook seviyorum (:
Yorumları: 5,086
Konuları: 118
Kayıt Tarihi: Jul 2007
Yorumları: 5,086
Konuları: 118
Kayıt Tarihi: Jul 2007
12-16-2008, Saat: 01:11 AM
simdi her gece bekleyisler öldürür beni
gelmeyisler
eriyisler damla damla
ah! gurbet ah! sen olmasaydın
ayrılık olmasaydı
hasret olmasaydı
ben olmasaydım
a$k olmasaydı
kahrolmasaydım...
Yorumları: 5,086
Konuları: 118
Kayıt Tarihi: Jul 2007
12-17-2008, Saat: 12:30 PM

Yine cam kenarında seni düşünüyorum
Baktığım herşeyde sadece sen...
Aklımda sen, bedenimde sen, yüreğimde sen
Ben senden kopan bir parça olmuşum!
Derken hafif bir yağmur...
Her tanede sen iniyorsun yüreğime
Hatırladıkça maziyi, seni sende yaşıyorum.
Hani bir şarkı var ya;
Fırtınam, felaketim, hasretim
İşte kader çizgimde,
Bütün papatya fallarımda,
Her zerremde sen vardın eskiden.
Düşünürken geçmişi sevdam alev alıyor
Yüreğim kanıyor küllenen bu yangında
Boğazım düğümleniyor ve gözlerimden
Engelleri aşarak iki damla yaş süzülüyor
Gökyüzüne inat bende ağlıyorum.
Ve camlara yüreğimde kalan
Son kırıntıları yansıtıyorum;
"SENİ çok ama çok SEVİYORUM"
Yorumları: 5,086
Konuları: 118
Kayıt Tarihi: Jul 2007
12-17-2008, Saat: 12:32 PM
Kader misin, ecel misin nesin sen
Unutamıyorum işte unutamıyorum
|