×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uyus Oluorum bogmak istiorum..
#1
Kendini hep yüksekde görüüp ii görüp diger insanlari asagilayanlara gicik olurum..hatta bogasimm gelirr nefrett ederim öle insanlardan..bos laff yapar bitek ölelerinin agzi...AngryAngry
ya siz siz gicik olmazmisiniz??
Ara
Cevapla
#2
Birde bu Sitede Var O dediğinde Boş Boş Konuşuyor Sadece.. Aynen Boğmak İstiyorum Senin Gibi..Big Grin
Cevapla
#3
bende bende aynen ona gıcık oluyom görümceee yav bide şöle su üstüne çıkanlarada gıcık oluyorummmmm SadSadSadhelede kendini bişey sanıp etrafa tehdit savuanlar iğrenççççç SadSadSad
Ara
Cevapla
#4
€zBeRimSin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Birde bu Sitede Var O dediğinde Boş Boş Konuşuyor Sadece.. Aynen Boğmak İstiyorum Senin Gibi..Big Grin

Hasan aßi bu konuyu ztn bu forumda bise okudukdan sonra acmak istedimm ve gercektende bu kdr uyuss olamass insanlar..
Ara
Cevapla
#5
bende olelerine uyus olurum
Cevapla
#6
MissBela Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hasan aßi bu konuyu ztn bu forumda bise okudukdan sonra acmak istedimm ve gercektende bu kdr uyuss olamass insanlar..

Hı hı.. Katılıyorum sana.. Sanırım Aynı Kişiden Bahsediyoruz... Wink
Cevapla
#7
ßendede kim sizi nie uyus etti anLamadım Wink
Cevapla
#8
katılıyorum, bende acaip uyuz oluyorum......
Cevapla
#9
ßeNDe öLe KeNDiNi ßeeNMi$, KeNDiNi ßi$y SaNanLardan NeFReT eDiYoRM..
Ara
Cevapla
#10
€zBeRimSin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hı hı.. Katılıyorum sana.. Sanırım Aynı Kişiden Bahsediyoruz... Wink

ßencede ayni kisiden bahsedirouz a´ma ölelerinin anlamaya kapesitesi yetmez oyüzden bizz bosa uyus olup duruoruss...Angry
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  KApa DaVrananlAra SinİR olUorUm PrinceSs 7 1,457 04-09-2022, Saat: 06:36 PM
Son Yorum: wildfang
  ç0ok piss sinir oLuorum chuLsuzz péri! 44 4,975 12-21-2008, Saat: 02:07 AM
Son Yorum: duyqushh
  CekemeyenLere uyus OLuyorum.. EndLess 20 2,827 06-11-2008, Saat: 08:04 PM
Son Yorum: nry8
  SewgiLiLeR Gününe uyuZ OLuoRum.. PCKoPaT 62 5,025 02-14-2008, Saat: 03:53 PM
Son Yorum: ~uqqaLa~
  bnde uyus oLuorummm :@ aMyLee 11 2,007 10-06-2007, Saat: 03:33 PM
Son Yorum: (¯`•._ αѕιρяєη



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi