×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sen Benim Için Doğmuşsun Unutulmazsinnn!..
#1
AŞKIM UNUTULDUÄžUNU DÜŞÜNME SAKIN SADECE ELİMDE OLMADAN GECİKTİM ÜZGÜNÜM :--/ BEN KALBİMİN :k: DOÄžUM GÜNÜNÜ NASIL UNUTURUM İÇİNDE SEN VARKEN VE DELİ GİBİ ATARKEN :A: SENİİİİİİ KOCAMAN KOCAMAN KOCAMANNNN ÖPÜYORUM:kucak:
pasta3ok.jpg
BUGÜN(DÜN Sad )SENİN DOÄžUM GÜNÜN ÖPÜCÜK KOYDUM ALNINA
KOPARDIÄžIM O GÜLLERDEN TAÇ YAPTIM İSTANBUL'A
YAŞADIÄžIM EN BÜYÜK MUTLULUK ÇEKTİÄžİM EN BÜYÜK ACISIN
(UZAKTA OLDUÄžUN İÇİN Confusedmiley17: )
BİR ŞARKI YAZDIM SANA UMARIM HEP HATIRLARSIN:$
c5aad78ae5.gif
Ara
Cevapla
#2
İyiki doğdun Smile Kimsen Big Grin neden doğduysan Smile Ceyda seni sevdiğine göre bizde sevmeliyiz, sevmeye deger birisi olmalısın Smile

İyiki doğdun Big Grin tanımadığım arkadaş Big Grin
Ara
Cevapla
#3
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İyiki doğdun Smile Kimsen Big Grin neden doğduysan Smile Ceyda seni sevdiğine göre bizde sevmeliyiz, sevmeye deger birisi olmalısın Smile

İyiki doğdun Big Grin tanımadığım arkadaş Big Grin
SABIRSIZ İKİ SN.YE BEKLEYEMEDİN Mİ YAZMAYI UNUTMUŞUM HEYECANDAN ADINI ŞİMDİ YAZDIM İŞTE TANIRSIN ;Wink
Ara
Cevapla
#4
Nice mutlu yıllara Erci...Smile
Bu ikinci kutlayışım ama olsun fazla kutlama fazla pasta yemek demek. Bende pastayı çok severim...Smile
Ara
Cevapla
#5
ii ki doğmuşsun allah uzun we mutlu bir ömür nasip eylesin
Ara
Cevapla
#6
Aminnn Sağol Esracim SmileSmileSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bi'tanem Benim Doğum Günün Kutlu Olsun:) TutkuM 32 3,272 07-15-2009, Saat: 02:32 PM
Son Yorum: trbzspr
  buqün benim Doğum Günüm.! Son Noktam 14 1,535 01-10-2009, Saat: 10:50 PM
Son Yorum: chatlaq
  ******* BUgün benim dOğumgünüm**** Seyduna 26 2,323 03-30-2008, Saat: 12:17 AM
Son Yorum: Seyduna
  Bugün Benim Doğum Günüm...niye bakan yoq.... Tr-laz 18 1,793 03-29-2008, Saat: 07:35 PM
Son Yorum: ceylan gözlü1
  BugüN Benim Dooğum Günüm! (A) Ñ•qρα кJмя 62 4,947 02-03-2008, Saat: 05:41 PM
Son Yorum: ~uqqaLa~



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi