06-12-2007, Saat: 02:13 PM
|
bunlarda benden (tesettürlü)
|
|
06-12-2007, Saat: 02:13 PM
06-12-2007, Saat: 02:14 PM
06-12-2007, Saat: 02:23 PM
![]() ahnada buda benim saol bidanem
06-12-2007, Saat: 02:24 PM
tşkler canım çoq güseller
06-12-2007, Saat: 02:24 PM
ne demek jan jan reca...
06-12-2007, Saat: 02:25 PM
ben teşekkür ettim özgecim...
siz koyunca kıskandım tabii
06-12-2007, Saat: 02:29 PM
deryalım Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ben teşekkür ettim özgecim...hehe ......
06-13-2007, Saat: 12:59 PM
ben teşekkür ederim jan janım...
06-13-2007, Saat: 01:18 PM
Hepsine birbirinden cok hos ya
![]() TesekkürLer Deryam... |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|